Online-ul CHIP şi LEVEL se vinde prin ARBOinteractive

Brasov - 16 aprilie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Editura 3 D Media Communications a încheiat un parteneriat cu regia de publicitate ARBOinteractive care va gestiona începând cu data de 16 aprilie 2009 spaţiul publicitar pentru site-urile sale, www.chip.ro şi www.level.ro. Editura deţine în portofoliul său cele mai importante reviste din domeniul presei IT&C din România: CHIP Computer&Communications, LEVEL – Games, Hardware & Lifestyle, PC-Practic, Foto - Video Digital şi Chip Special.

Online-ul CHIP şi LEVEL se vinde prin ARBOinteractive

Revista CHIP este liderul incontestabil al presei IT&C din România inclusiv în mediul online prin site-ul chip.ro, care este pe locul 1 în categoria „Calculatoare/Internet” cu 4.330.567 de afişări realizate în luna martie, potrivit Sati.ro.

Site-ul chip.ro a fost relansat în luna decembrie a anului trecut printr-o nou layout şi noi funcţionalităţi care sunt în continuă dezvoltare.

Editura îşi propune să-şi extindă activităţile înspre mediul online, existând în plan mai multe lansări de site-uri noi în acest an şi îmbunătăţirea celor existente.

Pe site-urile administrate de editura 3 D Media Communications există o ofertă generoasă de spaţii publicitare, dar şi deschidere pentru proiecte speciale. În plus, clienţii de publicitate au acces şi la newsletterele trimise prin e-mail care ajung la peste 50.000 de abonati.

ARBOinteractive are o experienţă de peste 8 ani pe piaţa online din România, iniţial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca şi companie separată. În luna septembrie, compania a fost preluată de Goldbach Media, companie prezentă în 10 ţări europene. ARBOinteractive România gestionează în prezent spaţiul publicitar al peste 150 de site-uri.

Despre 3 D Media Communications SRL

Revista CHIP este de peste 17 ani etalonul presei scrise din domeniul IT.
Cu ce s-a diferenţiat CHIP de-a lungul acestor ani ? În toţi aceşti ani am scris despre produse IT – hardware şi software – testându-le, întorcându-le pe toate feţele, găsindu-le avantajele şi dezavantajele, şi, mai ales, punându-ne în pielea cumpărătorului de produse IT: Merită un produs banii pe care-i cere cineva pe el? Am adunat sute de teste comparative, în care am pus produse din aceeaşi categorie unul lângă altul şi le-am evaluat scoţând în evidenţă produsul cel mai bun. Dacă acum câţiva ani foarte multă lume visa la un calculator acasă, în prezent acesta există şi au devenit de interes soluţiile şi sfaturile pe care le oferă revista CHIP cu ajutorul cărora oricine îşi poate maximiza investiţia în „IT”. Ce înseamnă în câteva cuvinte revista CHIP pentru cititorii noştri: teste competente de produse prezente pe piaţa românească, soluţii practice şi o viziune de ansamblu asupra domeniului IT atât la nivel global cât şi local.

Cristian Pop,
sales@3dmc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/3-d-media-communications-srl/online-ul-chip-si-level-se-vinde-prin-arbointeractive