BenQ sarbatoreste trei ani de existenta - Printr-o strategie orientata in trei directii, BenQ isi propune sa devina unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor

BUCURESTI - 16 decembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Cu ocazia celei de-a treia aniversări, BenQ a anunţat în cadrul unei conferinţe de presă, organizată în Taipei, strategia orientată pe trei direcţii pentru anii care vor urma: creşterea rapidă a competitivităţii în toate domeniile de interes, strategia corporate 5C de exploatare a tendinţelor pieţei şi a consumatorilor, precum şi strategia de execuţie DEEP, pentru a deveni unul dintre brandurile aflate în topul preferinţelor consumatorilor.

BenQ sarbatoreste trei ani de existenta - Printr-o strategie orientata in trei directii, BenQ isi propune sa devina unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor

“Rapoartele BenQ arată rezultate excelente. Ultimii 3 ani au reprezentat o perioadă de creştere semnificativă atât din punct de vedere financiar cât şi din punctul de vedere al recunoaşterii brandului, precum şi câştigarea a peste 58 de premii internaţionale de design”, a declarat K.Y. Lee, BenQ Chairman & CEO. “Ne vom păstra energia şi creativitatea care definesc trei ani de muncă asiduă concentrată pe oferirea de produse inovatoare care îndeplinesc promisiunea brandului BenQ – Distracţia contează (Enjoyment Matters).”



Strategia corporate 5C: dincolo de tradiţionalul 3C

Strategia 5C va servi ca un roadmap BenQ pentru diferenţierea produselor care vizează stilul de viaţă al cosumatorilor. „BenQ este unul dintre puţinele branduri asiatice care depăşesc bariera celor 3C (Computing, Communications şi Consumer Electronics)”, a declarat Sheaffer Lee, Chief Operating Officer BenQ. “În plus faţă de cei 3C, BenQ aduce în atenţie tehnologia Crystal TFT şi Cool Brand pentru a constitui ceea ce noi numim strategie 5C.”



Convergenţa digitală reprezintă tendinţele pentru viitor. BenQ previzionează că stilul de viaţă digital al consumatorilor se va axa pe 3 zone digitale, şi anume telefoane mobile, notebook-uri şi televiziune digitală. Prin urmare, tehnologia Crystal TFT joacă un rol esenţial în toate cele trei categorii de produs. Din moment ce această tehnologie reprezintă componenta esenţială pentru toate cele 3 zone, iar grupul de companii BenQ deţine propria tehnologie TFT, aceasta va reprezenta, pentru BenQ, cel mai mare avantaj faţă de competiţie.




Folosirea strategiei de execuţie DEEP pentru a a deveni unul dintre brandurile aflate în topul preferinţelor

BenQ are în vedere folosirea strategiei de execuţie DEEP pentru a creşte competitivitatea brandului şi pentru a continua creşterea profitabilă a companiei.

Aceasta constă în:



D: Design – Convergenţa extremelor, Mixul de emoţie şi funcţionalitate

BenQ adoptă filozofia de design “Convergenţa extremelor”. Folosing tehnologia inovatoare, BenQ îmbrăţişează design-ul funcţional şi include elementele emoţionale pentru a crea sentimentul de plăcere estetică, dar în acelaşi timp produse folositoare care au puterea de a ieşi în evidenţă.



E: Efficiency – Performanţă mai mare

BenQ va scurta procesul dezvoltării de produs, şi va eficientiza canalul de distribuţie precum şi acţiunile de marketing pe canal. Această eficienţă va permite BenQ să-şi asigure profitabilitatea pe fundalul unei creşteri mai mari, precum şi o poziţie mai puternică faţă de competiţia de preţ.



E: Experience – Experienţă unică a consumatorului

De la funcţiile, design-ul, ambalajul produselor, apariţia de noi magazine, până la profesioniştii în vânzări şi serviciul post-vânzare, BenQ va îmbunătăţi valorile consumatorului în toate direcţiile. BenQ va pune la dispoziţie experienţa sa unică complet orientată pe consumator.


P: Preference – Unul dintre brandurile preferate ale consumatorilor

Lansarea de produse de ultimă generaţie şi la preţuri accesibile, care se potrivesc perfect cu gusturile şi calitatea consumatorilor, aceasta va fi metoda adoptată de BenQ pentru a îmbunătăţi cererea produsului şi adoptarea acestuia mult mai uşor. BenQ crede că acest lucru va consolida poziţia BenQ de furnizor preferat de aparatură digitală conectată lifestyle.

Despre 4 ACE-pr&publicity

Despre BenQ

BenQ este lider în producţia de aparate electronice pentru un stil de viaţă digital, cu o expertiză în domeniile afişărilor electronice, stocărilor de date, prelucrărilor de imagini, wireless şi broadband.

BenQ are fabrici de producţie în Malaezia, Mexic, China şi Taiwan. Compania are peste 15,000 de angajaţi în întreaga lume, într-o puternică reţea de vânzări şi marketing ce străbate zona Asia-Pacific, Europa şi cele două Americi. BenQ deţine facilităţi de cercetare şi dezvoltare în Taiwan (Hsinchu Lab), China (Suzhou Software Development Center) şi California, SUA (Wireless Technology Center), având angajaţi peste 2,000 de cercetători şi ingineri în oraşele Suzhou, Taipei, Taoyuan, Hsinchu şi San Diego. BenQ a lansat 1,738 de patente internaţionale. Cifra de afaceri în anul 2003 a depăşit 3,6 miliarde dolari SUA. Pentru mai multe informaţii despre BenQ, vă invităm să navigaţi pe site-ul BenQ.ro.




Mara Cucu
Account Executive
mara@4ace.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/4-ace-prpublicity/benq-sarbatoreste-trei-ani-de-existenta-printr-o-strategie-orientata-in-trei-directii-benq-isi-propune-sa-devina-unul-dintre-brandurile-aflate-in-topul-preferintelor-consumatorilor