Duminică, în Piaţa Universităţii, tinerii bucureşteni au votat MTV!

BUCURESTI - 4 aprilie 2005

Comunicat tip General in Arta & Entertainment

Spectacolul „MTV Rock the Vote”, organizat de MTV România pentru a încuraja tinerii să meargă la vot, s-a bucurat de un succes foarte mare în rândul tinerilor bucureşteni, după cum a demonstrat mulţimea adunată duminică, 3 aprilie, în Piaţa Universităţii.

Duminică, în Piaţa Universităţii, tinerii bucureşteni au votat MTV!

Trupele care au evoluat live în cadrul evenimentului, timp de mai bine de cinci ore, au adunat în faţa Teatrului Naţional mii de tineri. Aceştia au cântat şi au dansat alături de Voltaj, Cargo, Firma, Puya, Zale, Spin, Trupa, Moromeţii, Animal X, Praf În Ochi, Dana, Etnic şi Haiducii, Andreea Balan, Trident.

VJ-ii MTV au avut o contribuţie importantă în desfăşurarea spectacolului. Astfel, Diana, Ela, Ionuţ, Larisa, Lenţi şi Liviu au prezentat trupele ce urmau să susţină recitaluri şi au îndemnat tinerii să-şi asume unul dintre drepturile fundamentale – acela de a vota. Toţi artiştii au fost introduşi pe scenă de VJ-ii MTV, cu excepţia lui Puya, care a avut un prezentator „special” – puştiul care apare în ultimul său videoclip a dovedit că este nu numai un bun actor, ci şi un bun prezentator, spre supriza şi deliciul spectatorilor.

„Am fost convinşi că acest spectacol va avea succes, dar duminică după-amiază am fost pur şi simplu copleşiţi de numărul mare de tineri care au luat cu asalt Piaţa Universităţii. Prestaţiile live s-au ridicat la înălţimea aşteptărilor, atmosfera a fost extraordinară, şi noi am fost bucuroşi să constatăm că mesajul pe care l-am transmis a fost recepţionat şi urmat de un număr foarte mare de tineri, care s-au prezentat la MTVote cu dovada votului pe cartea de identitate. Le mulţumim pe această cale tuturor celor care au fost alături de noi şi care au demonstrat că putem schimba ceva prin muzică”, au declarat organizatorii evenimentului.

Despre 4 ACE-pr&publicity

MTV Networks International include unele dintre cele mai importante branduri multimedia la nivel mondial: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), Paramount Comedy şi Game One, care ajung în peste 411.7 millioane de case, din 164 de ţări, via 100 de canale TV locale şi 90 de site-uri. MTV reprezintă cel mai cunoscut post de televiziune care difuzează muzică 24h pe zi şi este un simbol universal, fiind ales în anul 2002, de Interbrand în cooperare cu Business Week, cel mai valoros interbrand media din întreaga întreaga lume.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV Romania face parte din portofioliul celei mai importante reţele muzicale europene, MTV Networks Europe, care îşi difuzează programele în peste 146 milioane de locuinţe, din 52 de ţări din întreaga Europa.
MTV România este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact în industria muzicală din România, cum sunt gala premiilor anuale Romanian Music Awards, MTV Live, şi are o implicare prosocială activă prin promovarea de dezbateri şi forumuri pe teme de interes general, concerte şi documentare cu caracter social.
Pentru mai multe informaţii despre MTV, vă rugăm să accesaţi www.mtv.ro

+40 (0)21 659 30 47 / +40 (0)31 402 27 39
office@4ace.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/4-ace-prpublicity/duminica-in-piata-universitatii-tinerii-bucuresteni-au-votat-mtv