Magazinele online din Romania invata sa-si fidelizeze clientii

BUCURESTI - 27 aprilie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

In mediul online comertul electronic isi spune din ce in ce mai mult cuvantul. Utilizatorii de internet din Romania urmeaza tendinta celor din tarile vestice, incepand sa prefere comoditatea magazinelor online – consecinta a lipsei tot mai accentuate de timp.

Pe langa servicii de calitate, produse la preturi mai mici decat in magazinele de retail, livrare rapida, direct la usa clientului prin curierat, cu taxe minime, magazinele online isi fidelizeaza si recompenseaza clientii oferind continuu promotii, reduceri, concursuri cu premii atractive.

Dorind sa rasplateasca fidelitatea clientilor si utilizatorilor, Magazinul Muc cel Mic a lansat pe 18 aprilie 2007 doua concursuri cu premii substantiale: un trenulet Thomas and Friends de asamblat si un trening barbatesc oferit de ImbracaminteSport.ro in concursul Foto “Eu si tati… ce echipa!”, iar pentru utilizatorii Forumului Muc cel Mic posibilitatea de a acumula puncte prin scrierea de mesaje, subiecte noi si invitarea prietenilor si a folosi aceste puncte pentru achizitionarea oricaror produse din Magazin.

Alaturi de aceste campanii, Muc cel Mic ofera un numar mare de produse la prêt special precum si un sistem de Puncte Cadou (pentru fiecare produs achizitionat se ofera Puncte Cadou cu care se pot achita produsele din urmatoarele comenzi – in plus, se ofera si 50 Puncte Bonus la inscriere).

Comertul online tinde continuu sa creasca atat calitatea serviciilor cat si atentia pentru recompensarea clientilor fideli.

Despre AA Marks Company

Muc cel Mic - Magazin pentru pitic!
Roxana Cazaciuc
contact@muccelmic.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aa-marks-company/magazinele-online-din-romania-invata-sa-si-fidelizeze-clientii