Above-the-Line Advertising

Definitie Above-the-Line Advertising

Tipul de advertising care implica una dintre cele cinci tipuri de media traditionale: presa, televiziunea, radioul, cinematograful, posterele.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Above-the-Line Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Above-the-Line Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Above-the-Line Advertising. Definitiile termenilor despre Above-the-Line Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Above-the-Line Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Above-the-Line Advertising.