Magazin.Acasa.ro a ajuns la peste 100 clienti multumiti

BUCURESTI - 21 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Tehnologie, Internet

Magazin.acasa.ro, director de produse care strange ofertele magazinelor online din Romania si le plaseaza targetat in interiorul site-ului www.acasa.ro, are acum peste 100 de parteneri, magazine online cu traditie in Romania.

Magazin.Acasa.ro a ajuns la peste 100 clienti multumiti
 Parteneriatul cu Acasa.ro a fost privit de la bun inceput ca o buna oportunitate de crestere a numarului de clienti, tinant cont de audienta, profilul si portofoliul de site-uri partenere pe care ce-i de la Acasa il detin. De la inceputul colaborarii, decembrie 2011, si pana in prezent, rezultatele nu ne-au inselat asteptarile. 

Lucian Dan, Manager Proiect Informatic D-Mail Direct SRL.

  Lansat in septembrie 2011, magazin.acasa.ro a ajuns inca din primul trimestru la rate de conversie de peste 2%, iar numarul de parteneri multumiti a crescut rapid. Multumiti de flexibilitatea de care da dovada magazin.acasa.ro, clientii apreciaza rezultate obtinute in urma parteneriatului.

   "Pana la finalul anului 2012 ne dorim sa marim echipa magazin.acasa.ro si sa ajungem la 300 de parteneri. In plus, am inceput pregatirile pentru v2.1, o versiune mult imbunatatita a magazinului", a declarat dl. Rares Banescu, manager de proiect Acasa.ro.

  Cu o rata de conversie peste medie, magazin.acasa.ro ofera tot mai multe servicii utile magazinelor online care decid sa-si promoveze produsele in mod targetat pentru vizitatorii site-ului Acasa.ro, iar clientii apreciaza beneficiile acestui parteneriat.

  "Parteneriatul cu Acasa.ro a fost privit de la bun inceput ca o buna oportunitate de crestere a numarului de clienti, tinant cont de audienta, profilul si portofoliul de site-uri partenere pe care ce-i de la Acasa il detin. De la inceputul colaborarii, decembrie 2011, si pana in prezent, rezultatele nu ne-au inselat asteptarile. Rata de conversie ecommerce se situeaza peste media obtinuta din alte surse de tip Referrals. Privind lucrurile din punct de vedere financiar, ROI-ul obtinut este cat se poate de pozitiv si pot sa afirm ca suma investitia in acest parteneriat este modica, practic abonamentul de 30 de euro/luna se dovedeste a fi foarte rentabil, cel putin pentru DMail, un magazin cu peste 2000 de produse”, a declarat Lucian Dan, Manager Proiect Informatic D-Mail Direct SRL.

  Magazin.acasa.ro promoveaza produsele incluse in portofoliul magazinelor partenere pe articolele cu subiect relevant pentru produsul respectiv, in newsletterele transmise targetat catre persoanele din baza de date si prin sisteme externe pe alte site-uri cu care colaboreaza.

  “Daca vorbim despre uzabilitatea site-ului si de functiile oferite, nu pot decat sa apreciez efortul depus de echipa Acasa.ro pentru a oferi atat partenerilor cat si vizitatorilor o interfata prietenoasa si usor de utilizat. As dori cu aceasta ocazie sa-i felicit in mod special pentru noul serviciu implementat in sectiunea magazin.acasa.ro, intitulat click4call, serviciu ce cu siguranta va oferi un plus din toate punctele de vedere, atat partenerilor cat si vizitatorilor acestei sectiuni. Practic, imbunatateste si inlezneste substantial modul de comunicare intre un potential client si magazinul online partener. In concluzie, suntem multumiti de acest parteneriat si speram la o colaborare cat mai indelungata si incununata de succes pentru ambele companii", a mai explicat Lucian Dan, Manager Proiect Informatic D-Mail Direct SRL.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/magazin-acasa-ro-a-ajuns-la-peste-100-clienti-multumiti