Vegeta lansează o nouă abordare în comunicarea de brand

BUCURESTI - 16 aprilie 2015

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Social, HoReCa

BUCUREŞTI, 16 aprilie 2015 - Vegeta îşi schimbă comunicarea de brand printr-o campanie puternică de promovare în mediul online.

Vegeta  lansează o nouă abordare  în comunicarea de brand

Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravkaurmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.

De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.

Aşa că de ce să ne limităm la reţete şi la timp? Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc.

Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigător îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web.

Aplicaţia Reţeta cupluluia generat un interes mare în rândul utilizatorilor de Facebook. În primele două săptămâni, a generat aproape 1000 de reţete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitată de un număr din ce în ce mai mare de oameni.

Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest.

De asemenea, Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii.

În plus, printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store.

Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată pastel.

Vegeta se găseşte în România în următoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mâncăruri):

Vegeta Original

Vegeta Găină

Vegeta Borş (original, cu legume, cu verdeţuri şi cu smântână)

Vegeta Naturella

Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste şi chifteluţe)

Vegeta Twist Naturella (cartofi, peşte, salată şi legume la grătar).

 

Pentru mai multe informaţii, contactaţi:

Irina Ganea

creative senior account at pastel

phone:  0753.103.015, 021.335.84.45

fax:        021.335.84.64

e-mail: irina.ganea@pastel.com.ro

 

Despre Vegeta

Vegeta este cea mai cunoscută marcă a companiei Podravka. Baza-minune pentru mâncăruri a fost inventată în anul 1958 de Prof. Zlata Bartl şi s-a numit la început „Vegeta 40”. Vegeta este o bază de mâncăruri pudră şi reprezintă o combinaţie unică de condimente şi legume deshidratate, folosită pentru supe, gulaş, peşte, sosuri şi salate. În cei aproape 57 de ani de existenţă, Vegeta a devenit un adevărat fenomen şi un ingredient indispensabil în bucătăriile multor gospodării din Europa Centrală şi de Est, unde gospodinele şi-au dat seama că mâncarea e mai gustoasă cu Vegeta.

 

Despre Podravka

Istoria celui mai mare producător de produse alimentare din Croaţia începe în 1934, atunci când fraţii Wolf au înfiinţat o fabrică de procesare a legumelor în oraşul Koprivnica. Din 1949, compania se numeşte Podravka, iar în prezent este una dintre cele mai puternice companii din industria mâncării în Europa Centrală şi de Est. Podravka are peste 7000 de angajaţi la nivel global, produce în patru ţări (Croaţia, Polonia, Cehia, Slovacia) şi are companii şi reprezentanţe în 20 de ţări. Podravka are două linii de business, alimentară şi farmaceutică, iar în total produce 800 de produse diferite. În România, Podravka este prezentă cu două mărci: baza pentru mâncăruri Vegeta şi conservele de peşte Eva. Primele sale produse au apărut în ţara noastră în 1991, iar în 2000, Podravka şi-a înfiinţat aici o companie proprie.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acasa-media/vegeta-lanseaza-o-noua-abordare-in-comunicarea-de-brand