Accelerated Test Marketing

Definitie Accelerated Test Marketing

Forma de testare a pietei folosita pentru a testa beneficiile consumatorului, care implica o tehnica simulata de stocare mai mult decat o testare reala a pietei se mai numeste si Laboratory Test Markets (Teste de laborator asupra pietei) sau Purchase Laboratories (Laborator de cumparaturi).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Accelerated Test Marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Accelerated Test Marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Accelerated Test Marketing. Definitiile termenilor despre Accelerated Test Marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Accelerated Test Marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Accelerated Test Marketing.