Achizitie impulsiva

Definitie Achizitie impulsiva

Comportament comercial de achizitie imediata, brusca si fara implicatii emotionale sau materiale deosebite a unui produs din partea cumparatorului. Acest impuls pozitiv poate fi determinat de un anumit stimul - cum ar fi: o oferta promotionala, caracterul de noutate, o prezentare atractiva - sau de specificul bunurilor respective (spre exemplu, dulciuri, ceaiuri, guma de mestecat, reviste, baterii, filme foto, lame de barbierit, produse de igiena s.a.). De regula, aceste produse beneficiaza de o distributie intensiva si au un pret unitar scazut, fiind amplasate in preajma caselor de marcat.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Achizitie impulsiva? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Achizitie impulsiva.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Achizitie impulsiva. Definitiile termenilor despre Achizitie impulsiva cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Achizitie impulsiva, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Achizitie impulsiva.