Acoperire

Definitie Acoperire

In general, termen utilizat in marketing pentru a desemna numarul de persoane care fac obiectul unei actiuni comerciale. In distributie, acoperirea pietei indica masura in care numarul de intermediari ai retelei de distributie asigura acoperirea geografica a pietei-tinta cu marcile firmei. Acoperirea unui sector de vanzare de catre forta de vanzare a firmei indica numarul de clienti contactati de un agent comercial, in decursul unei perioade de timp.     In publicitate: acoperirea utila reprezinta numarul (procentul) de persoane al pieteitinta care au cel putin o ocazie de a receptiona un mesaj publicitar, in timpul unei campanii media acoperire bruta: numarul (procentul) de persoane expuse, cel putin o data, unei campanii publicitare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Acoperire? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Acoperire.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Acoperire. Definitiile termenilor despre Acoperire cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Acoperire, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Acoperire.