Ego Men`s Fashion Concept a aniversat aseara 2 ani de la inaugurare

BUCURESTI - 23 martie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Intr-un decor spectaculos, gazduit de “resedinta” din Romania a brandului Ferrari, Ego Men`s Fashion Concept a aniversat aseara 2 ani de la inaugurarea magazinului din Baneasa Shopping City. Clienti fideli, persoane publice si jurnalisti au acceptat invitatia de a sarbatori, alaturi de echipa Ego Men`s Fashion Concept, aniversarea boutique-ului multibrand.

Ego Men`s Fashion Concept a aniversat aseara 2 ani de la inaugurare

Pe un podium alb, inconjurat de 1.000 de lalele galbene, EGO a lansat colectia primavara/vara 2012. Eleganta masculina propusa de Ego Men`s Fashion Concept in acest sezon consta in reinterpretarea unei vestimentatii traditionale prin accente spectaculoase si tesaturi inovative, ce se adapteaza perfect nevoilor gentleman-ului contemporan. Colectia primavara/vara 2012 respecta, si in acest sezon, stilul cu care Ego Men`s Fashion Concept s-a facut cunoscut: accesoriile colorate, insa de bun gust, completeaza tinutele smart-casual, in timp ce eleganta tinutelor office este potentata de cravate si batiste colorate, curele sau genti din piele de cea mai buna calitate.

Tateossian, brandul englezesc de butoni, fondat de cel ce a fost supranumit “Regele Butonilor” a celebrat cei 2 ani ai Ego Men`s Fashion Concept cu o expozitie de butoni pretiosi, ce valoreaza peste 150.000 de euro. Butonii din colectia “Rare Stones” au fost apreciati de specialisti ca fiind “ciudatenii ale naturii”. Acestia contin combinatii hibride de doua sau mai multe pietre pretioase, imbracate in aur de 18K. Diamante brute, flori de mina sau cristale de pirita sunt doar cateva din pietrele neobisnuite ce impodobesc colectia. Cea mai scumpa piesa a colectiei, este creata din aur roz de 18K, diamante negre si albe si valoreaza 50.000 de euro.

Celebrul producator de stofe, Dormeuil, a marcat aniversarea celor 170 de ani de profesionalism si inovatie prin lansarea, in editie limitata, a tesaturii The Matterhorn Blue. Pentru crearea acestei colectii s-a folosit lana a 170 de oi Merino din Noua Zeelanda, ce a dat nastere unei tesaturi de finete SUPER170. Doar 35 de costume pot fi realizate, in intreaga lume.

In 2010, barbatul EGO era un proiect inovativ si indraznet. In 2 ani de la deschiderea magazinului in Baneasa Shopping City, Ego Men`s Fashion Concept a devenit un brand cu rezonanta in zona de lifestyle masculin. Peste 30 de prezentari de moda la cele mai exclusiviste evenimente din Romania, asigurarea vestimentatiei pentru aparitiile publice ale celor mai cunoscuti barbati din zona de media si fashion, colaborarea cu branduri internationale de presigiu – sunt doar cateva din reusitele Ego Men`s Fashion Concept, pentru care au ciocnit un pahar de sampanie: Madalin Ionescu si Cristina Siscanu, Catalin Botezatu, Mihai Petre, Cosmin Selesi, Oana Roman, Bianca Ionita, Madalina Barbu, Cosmina Englizian, Cristian Sabbagh, importanti oameni de afaceri si politicieni.

Fotografii de la eveniment pot fi descarcate din link-ul de mai jos:

http://dl.transfer.ro/2_ani_Ego_Men_s_Fashion_Concept-transfer_RO-23mar-5d93e8.rar

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/act-public-relations/ego-mens-fashion-concept-a-aniversat-aseara-2-ani-de-la-inaugurare