COMPORTAMENTUL NONVERBAL LA INTERVIUL DE ANGAJARE

BUCURESTI - 1 august 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Sambata, 5 august 2006, compania Acta Nonverbal va sustine, in cadrul Scolii de Vara organizate de Teamwork, workshop-ul cu tema „Comportamentul nonverbal la interviul de angajare”. Organizatia studenteasca Teamwork desfasoara intre 31 iulie si 6 august 2006 la Stanca Veche, judetul Brasov, o scoala de vara cu tema „Dezvoltarea personala si de cariera”.

COMPORTAMENTUL NONVERBAL LA INTERVIUL DE ANGAJARE

Ceea ce trebuie sa stie oricine se prezinta la un interviu pentru angajare in diverse domenii de activitate este ca dialogul dintre cele doua sau mai multe persoane nu se realizeaza doar la nivel verbal, ci in mare masura si la nivel nonverbal.

Suntem convinsi ca multi dintre voi si-au pus astfel de intrebari, cel putin o data, in timpul unui interviu pentru angajare, iar scopul acestui workshop este chiar acela de a va oferi ocazia pentru a raspunde la urmatoarele:
-Ce presupune kinezica sau studiul miscarilor corpului?
-Dar proxemica, care are la baza perceptia si utilizarea spatiului?
-Ce parere aveti despre teritoriu si spatiul personal?
-Cum influenteaza artefactele, adica imbracamintea, podoabele, accesoriile vestimentare interviul de angajare?
-Sunt importante expresiile faciale, zambetul sau contactul vizual? Dar vocaliza sau paralimbajul?

Astfel, limbajul nonverbal ne poate trada la un interviu, iar solutia nu este in nici un caz suprimarea acestuia prin supracontrol, ci deprinderea regulilor de baza specifice acestui mijloc de comunicare. Studiile au aratat, ca, intr-o discutie, interlocutorul este impresionat de mesajul verbal in proportie de de 10 %, de intonatie si timbru vocal in proportie de 20 % si de limbajul corporal in proportie de 70 %. De aceea, cunoasterea unor indicatori ai comportamentului nonverbal poate fi un avantaj, iar workshop-ul isi propune sa evidentieze importanta acestora si utilizarea lor practica pentru a avea succesul dorit.

Despre ACTA NONVERBAL

Acta Nonverbal este o companie de comunicare si relatii publice, care ofera servicii de consultanta in domeniul comunicarii, relatiilor publice, promovarii de imagine si organizeaza diverse training-uri in comunicare. Principalele domenii de expertiza ale companiei Acta Nonverbal sunt: analiza de piata si studii sociologice de marketing; media relations si comunicare cu mass-media; dezvoltarea de programe de responsabilitate sociala; evenimente speciale si lansari; training-uri in domeniul comunicarii (comunicare nonverbala, verbala, pregatire psihologica, etc.)
Trainer Stroe Mihaela Liliana
Specialist in Comunicare Nonverbala
ACTA NONVERBAL

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acta-nonverbal/comportamentul-nonverbal-la-interviul-de-angajare