Un nou concept de relatii publice oferit de ACTA NONVERBAL

BUCURESTI - 4 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Astazi, odata cu deschiderea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii din cadrul Romexpo a fost lansat site-ul www.nonverbal.ro, un proiect oferit de firma Acta Nonverbal, primul site din Romania dedicat comunicarii nonverbale.

Un nou concept de relatii publice oferit de ACTA NONVERBAL

Bucuresti, 04 Mai 2006


Acta Nonverbal este o companie de comunicare si relatii publice, ce ofera servicii de consultanta in domeniul comunicarii, relatiilor publice si promovarii de imagine tuturor companiilor care realizeaza faptul ca relatiile de lunga durata cu partenerii lor au la baza o strategie de imagine si relatii publice coerenta si profitabila.

Noutatea pe care aceasta companie o aduce in mediul de business romanesc consta in scoaterea evidenta a rolului comunicarii nonverbale. V-ati pus vreodata intrebarile: Oare cum comunicam nonverbal? Este acest lucru relevant in activitatea noastra zilnica, avand in vedere faptul ca o mare parte a mediilor de comunicare sunt presa, internetul, radioul? Cat este de important sa comunicam nonverbal efectiv?

Suntem convinsi ca multi dintre voi si-au pus astfel de intrebari macar odata, fie in timpul unui interviu pentru angajare, fie intr-o negociere, fie chiar intr-o relatie personala. De aceea, compania Acta Nonverbal va pune la dispozitie site-ul www.nonverbal.ro, care va tinde sa devi portalul numarul in Romania pentru domeniul comunicarii nonverbale, pentru a raspunde la urmatoarele intrebari posibile:

•Vreti sa stiti ce presupune kinezica sau studiul miscarilor corpului?
•Dar proxemica, care are la baza perceptia si utilizarea spatiului?
•Ce parere aveti despre teritoriu si spatiul personal?
•Cum influenteaza artefactele, adica imbracamintea, podoabele, accesoriile vestimentare deciziile noastre zilnice?
•Sunt importante expresiile faciale, zambetul si rasul in comunicare?
•Dar contactul vizual sau oculezica?
•Poate influenta haptica sau atingerile cutanate (de exemplu, felul cum strangem mana) o negociere?
•Dar vocalica sau paralimbajul? Anticii credeau ca “Sermo imago animi est; vir qualis, talis est oratio” (Vorbirea este imaginea spiritului; cum este omul, asa este si felul sau de a vorbi). Sa fie oare adevarat?
•Ce parere aveti de semnalele olfactive (mirosurile) sau de cronemica (perceptia si semnificatia utilizarii timpului)?


DE CE ACTA NONVERBAL?



Pornind de la dictonul latin “Acta, non verba!” (Fapte, nu vorbe!) compania Acta Nonverbal doreste sa se impuna pe piata de consultanta in domeniul comunicarii, relatiilor publice si promovarii de imagine realizand diverse proiecte care sa aiba la baza urmatorul motto: “Gesturi, nu vorbe!”

Astfel, dincolo de servicii traditionale de consultanta in domeniul comunicarii, relatiilor publice si promovarii de imagine, veti putea avea accesul la o abordare noua, cea a comunicarii nonverbale, care va completa eficient comunicarea companiei dvs., deoarece numai prin efectuarea de “gesturi” veti putea atinge publicurile dvs. tinta, pentru ca acestea sa fie permanent la current cu tot ceea ce se intampla, evitand uitarea.






Despre ACTA NONVERBAL

De asemenea, site-ul www.nonverbal.ro este primul instrument de comunicare integrata (verbala si nonverbala), pentru realizarea de campanii de relatii publice, imagine si comunicare online complete derulate prin intermediul sau si nu numai. Vom continua sa va punem la dispozitie noi optiuni care sa aduca plus de valoare afacerilor dvs.


Drd. Mihaela Liliana Stroe
Founder

ACTA NONVERBAL SRL
Communication- Image Consultancy Firm

stroemih@yahoo.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acta-nonverbal/un-nou-concept-de-relatii-publice-oferit-de-acta-nonverbal