IndicatoridePerformanta.ro anunţă lansarea raportului „Top 25 Indicatori de Performanţă pentru Serviciul Clienţi în 2010”

Cluj - Napoca - 27 septembrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, HR

Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” % Livrarea la timp”, „# Timpul necesar reparării defectelor”, sau „% Reclamaţii în raport cu calitatea serviciilor”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.

Top 25 Indicatori de Performanţă pentru Serviciul Clienţi în 2010

Top 25 Indicatori de Performanţă pentru Serviciul Clienţi în 2010

27 Septembrie 2011, Cluj Napoca – www.IndicatoridePerformanta.ro, cea mai mare comunitate de profesionişti din România specializată în măsurarea şi managementul performanţei, în colaborare cu smartKPIs.com, cea mai documentată bază de date cu indicatori de performanţă la nivel internaţional, anunţă  lansarea  raportului „Top 25 Indicatori de Performanţă pentru Serviciul Clienţi în 2010”.  Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” % Livrarea la timp”, „# Timpul necesar reparării defectelor”, sau „% Reclamaţii în raport cu calitatea serviciilor”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.

Un Indicator Cheie de Performanţă (Key Performance Indicator sau KPI) reprezintă un instrument de evaluare a performanţei care ilustrează gradul de atingere a unui parametru dorit, de o importanţă majoră pentru succesul entității în cauză. Pentru a sprijini folosirea de KPIs în practică prin promovarea bunelor practici în documentarea lor, smartKPIs.com a lansat în luna Martie a anului 2011 prima ediție a unei serii de rapoarte dedicate analizei celor mai vizitate exemple de KPIs la nivel de arii funcţionale și industrii. Sutele de mii de vizite pe smartKPIs.com și miile de KPIs vizitați, selectaţi și evaluaţi de membrii acestei comunități online în 2010 au oferit un set bogat de date, care combinat cu analiza echipei editoriale, a pus bazele acestor rapoarte de cercetare. Suita de rapoarte, folosită în mii de organizaţii din peste 60 de ţări, este disponibilă acum și în Limba Română, în cadrul portalului IndicatoridePerformanta.ro.

Raportul Top 25 Indicatori de Performanţă pentru Serviciul Clienţi în 2010 prezintă 25 KPIs folosiți în departamentul financiar și disponibili în cadrul smartKPIs.com. Din cele peste 100 exemple de KPIs publicate în aria funcțională Serviciul Clienţi, au fost selectate și analizate în acest raport cele mai vizitate şi mai populare în rândul membrilor comunităţii online în anul 2010. Alaturi de descrierea detaliată a fiecărui KPI, raportul conține o serie de resurse utile în măsurarea performanței. Deși dominat de KPIs privind eficienţa şi eficacitatea în procesele de servire a clienţilor, alţi KPIs populari provin din categorii precum managementul comenzilor, managementul reclamaţiilor şi satisfacţia clienţilor cu serviciile.

Unul din cele mai importante beneficii pe care le aduce acest raport este reprezentat de perspectiva oferită asupra modului de documentare a indicatorilor de performanţă. Succesul în folosirea acestora este facilitat de selectarea numărului optim, gradul lor de aliniere cu obiectivele organizaţionale și documentarea detaliată pentru facilitarea înţelegerii și utilizării lor standardizate la nivel de companie. Exemplele de KPIs oferă o privire de ansamblu a folosirii lor în practică, formând o bază de pornire în procesul de selecție a indicatorilor specifici fiecărei organizaţii.

 

Colecţia în Limba Romană a Top  KPIs in 2010 conține 24 de rapoarte specifice departamentelor și industriilor, disponibile în format electronic la adresa www.IndicatoridePerformanta.ro.

 

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrateste o companie românească de specializată în oferirea de soluţii în managementul performanţei la nivel strategic, operaţional şi individual. Serviciile oferite cuprind cercerare, procesare date, implementarea de sisteme de management al performanţei bazate pe conceptul Balanced Scorecard, audit de performanţă, optimizarea folosirii indicatorilor de performanţă, integrare de tehnologie şi instruire profesională în managementul şi măsurarea performanţei. Compania operează http://www.indicatorideperformanta.ro, cea mai populară resursa online în domeniul managementul performanţei din Romania.

 

 

Despre smartKPIs.com

www.smartKPIs.com este una din cele mai utilizate resurse pentru domeniul managementul performanței disponibile pe internet. Portalul conţine peste 6750 exemple de KPIs şi 1,000 de exemple de rapoarte de performanță, alături de sute de articole din domeniu.

Persoana de contact:

Gabriela Grosu

Coordonator Marketing si Comunicare

E-mail: gabriela.grosu@acumen.ro

Telefon: +40 264 414 360

Website: http://www.acumenintegrat.ro

Despre Acumen Integrat

Despre Acumen Integrat
Acumen Integrat este o companie romaneasca de cercetare si consultanta, cu sediul in Cluj-Napoca, specializata in oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual. Serviciile oferite cuprind implementarea de sisteme de management al performantei, audit de performanta, optimizarea folosirii indicatorilor de performanta (Compania opereaza portalul www.IndicatoridePerformanta.ro), instruire profesionala si management de proiect.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acumen-integrat/indicatorideperformanta-ro-anunta-lansarea-raportului-top-25-indicatori-de-performanta-pentru-serviciul-clienti-in-2010