Vânzări pe timp de criză - Workshop

BUCURESTI - 30 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Workshop de o zi adresat oamenilor din vânzări, managerilor şi antreprenorilor care doresc să fructifice oportunităţile anului 2009 şi să facă faţă cu succes provocărilor datorate crizei actuale.

Obiectivele workshopului:
- analiza sistemului propriu adoptat în procesul de vânzare
- stabilirea drumului critic în atingerea obiectivelor anului 2009
- structurarea cadrului de îmbunătăţire a abilităţilor de vânzări
- realizarea unui plan de acţiune pentru următoarea perioadă

Structura workshopului acoperă următoarele aspecte:
• De ce avem nevoie de un sistem propriu de vânzare şi care sunt paşii pentru a putea deţine controlul în procesul de vânzare
o Sistemul prin care cumpărătorii deţin controlul în procesul de vânzare
o Sistemele tradiţionale de vânzare
o Sistemul de vânzare Sandler
• Ce perspective are cariera voastră în vânzări să se transforme dintr-o promisiune frumoasă într-o realitate bănoasă
o De ce este criza un moment oportun pentru a deveni profesionişti în vânzări şi a ne creşte performanţă
o Soluţii de “criză” pentru îmbunătăţirea abilităţilor de vânzări
• Reconfigurarea afacerii în care sunteţi
o Definirea afacerii în care sunteţi
o Definirea strategiei pe care trebuie să o adoptaţi şi aplicaţi
o Soluţii pentru clienţi noi
o Soluţii pentru clienţii actuali
o Cine este si ce face concurenţa
• Prospectarea pe timp de criză
o Sistemul de prospectare
o Calificarea prospecţilor
• Soluţii avansate de îmbunătăţire a abilitaţilor de vânzări
o Elementele pe care se bazează succesul nostru
o Comportamentul în profesia de vânzări
o Îmbunătăţirea tehnicilor de vânzări
o Atitudinea e cheia succesului în vânzări

Participanţii pot beneficia de o sesiune de coaching gratuită cu Vlad Duţescu pentru a analiza provocările anului 2009.