Adstock

Definitie Adstock

Un termen folosit in cercetarea/modelarea de piata pentru a denumi suma GRP in perioada curenta si proportia GRP din perioadele precedente al carui effect, de obicei advertising recall, se presupune a fi continuat in perioada curenta. Acesta este calculate de obicei ca o proportie constanta care se continua de la o perioada la alta. (a se vedea definitiile GRP, Carry Over – trades cu “a continua”)

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Adstock? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Adstock.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Adstock. Definitiile termenilor despre Adstock cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Adstock, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Adstock.