Advertising Elasticities

Definitie Advertising Elasticities

Masurarea efectului pe care il au diverse niveluri de advertising asupra altor variabile de marketing de exemplu, masurarea efectului de nivel inalt de advertising asupra perceptiei pe care o are consumatorul despre pret, sau masurarea efectului nivelului mic de advertising asupra perceptiei pe care o are consumatorul in ceea ce priveste calitatea produsului.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Advertising Elasticities? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Advertising Elasticities.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Advertising Elasticities. Definitiile termenilor despre Advertising Elasticities cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Advertising Elasticities, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Advertising Elasticities.