Advertising Research

Definitie Advertising Research

Cercetare facuta pentru a testa eficienta advertisingului poate sa includa pre-testari si post-evaluari ale unor reclame specifice sau ale unor campanii. Studiile asupra afectelor comunicarii au ca scop sa masoare daca advertisingul comunica sau nu eficient cercetarile facute pe efectul vanzarilor are ca scop sa masoare daca advertisingul produce un nivel dezirabil de vanzari.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Advertising Research? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Advertising Research.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Advertising Research. Definitiile termenilor despre Advertising Research cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Advertising Research, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Advertising Research.