Advertising-to-Marketing Ratio

Definitie Advertising-to-Marketing Ratio

O masura de control de marketing folosita sa determine daca resursele cheltuite pe advertising intr-o perioada data au depasit limita normala cheltuielile pe advertising sunt exprimate in procente din totalul cheltuielilor de marketing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Advertising-to-Marketing Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Advertising-to-Marketing Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Advertising-to-Marketing Ratio. Definitiile termenilor despre Advertising-to-Marketing Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Advertising-to-Marketing Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Advertising-to-Marketing Ratio.