Advertising-to-Sales Ratio

Definitie Advertising-to-Sales Ratio

Masura de control de marketing folosita sa datermine daca resursele cheltuite pe advertising intr-o perioada data au depasit limita normala cheltuielile totale de advertising sunt exprimate ca procent dintr-un total al veniturilor totale din vanzari.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Advertising-to-Sales Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Advertising-to-Sales Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Advertising-to-Sales Ratio. Definitiile termenilor despre Advertising-to-Sales Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Advertising-to-Sales Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Advertising-to-Sales Ratio.