Beans United organizează ce-a de-a doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM)

BUCURESTI - 20 noiembrie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Cursuri

Pe data de 5 decembrie 2014, începand cu ora 16:00, va avea loc ce-a de-a doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM) organizate de agentia Beans United, alături de partenerii săi HubSpot si Centrul de Excelență pentru Creşterea Calităţii în Învăţământul Superior Economic al Universității Titu Maiorescu.

Beans United organizează ce-a de-a doua ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM)

Intitulat “Cum să generezi leaduri B2B calificate prin inbound marketing” seminarul se adresează profesioniștilor de marketing și vanzari precum si top managementului companiilor B2B care doresc să își crească vânzările, orientând marketingul companiei către nevoile clientului.

Companiile B2B au nevoie de instrumente specifice pentru atragerea și convertirea leadurilor calificate. În prezent, doar 40% din acestea își acoperă necesarul de vânzări. Cu ajutorul metodologiei de inbound marketing dezvoltată de Hubspot, peste 8000 de companii B2B și-au atins obiectivele de new business. Prin acest seminar ne propunem să dezvoltam metodologia de inbound marketing și în piața românească a declarat Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

Pe parcursul acestui seminar, participanții vor vedea în ce constă inbound marketingul, care sunt rezultatele obținute de companiile care au adoptat această filosofie și cum pot face trecerea la inbound în 2015.

Cum particip

Participarea este gratuită, în baza locurilor disponibile.

Inscrierile se pot face Aici.

Agendă Eveniment :

16 : 00

    Deschiderea Seminarului de INBOUND Marketing

16: 00 - 17 : 00

- Principiile filosofiei de inbound marketing

- Prezentarea noului studiu de piață 2014 despre Inbound Marketing

- Importanța conținutului în fiecare stadiu al procesului de achiziție

- Tactici pentru atragerea vizitatorilor calificați pe site (Buyer Personas)

17 : 00 - 17:15

- Networking

17:15 - 18:30

- Ce presupune procesul de lead generation

- Avansarea lead-urilor catre momentul achiziției prin lead nurturing (Lead -> MQL -> SQL)

- Modalități de automatizare a marketingului pentru convertirea leadurilor în clienți (Marketing Automation)

- Cum folosim marketingul personalizat în stilul Amazon

- Cum ne ajută un soft de Inbound Marketing (studiu de caz Hubspot)

- Măsurarea activităților raportate la obiectivele de inbound marketing (ROI)

- Alinierea marketingului cu vanzarile sau Smarketing

18:30 - Q&A

Pentru informații suplimentare, accesați pagina evenimentului : http://hubs.ly/y0jM4D0

Despre Inbound Marketing

Inbound Marketingul este o filosofie relativ nouă, dezvoltată în Statele Unite de către compania Hubspot, în 2006. Acest model nou de marketing a apărut ca un răspuns la ineficiența tacticilor de marketing tradiționale care nu mai funcționau într-o piață extrem de competitivă. 

Prin inbound marketing, consumatorii sunt atrași către produs cu ajutorul marketingului prin conținut (articole, webinarii, whitepaper, infografice) într-un mod organic (distribuția făcându-se cu ajutorul motoarelor de căutare și rețelelor sociale). Această filosofie de marketing este una de tip "pull" (de atragere a consumatorilor către produs) spre deosebire de una de tip "push" (de împingere a mesajului către consumator).

Despre Beans United

Beans United este prima agenție de inbound marketing din Romania. Imbinând know how-ul cu o infrastructură de marketing performantă precum Hubspot Software, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape : ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site) CONVERT (covertirea vizitatorilor în leaduri) CLOSE ( acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) si DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand). Website-ul agentiei poate fi accesat la adresa www.beans-united.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-de-inbound-marketing-beans-united/beans-united-organizeaza-ce-a-de-a-doua-edi-ie-a-seminariilor-de-inbound-marketing-sim