AIESEC Bucuresti ii invita pe studenti sa descopere culisele advertisingului!

BUCURESTI - 7 aprilie 2010

Comunicat tip General in Social

In perioada 19-21 aprilie 2010, AIESEC Bucuresti desfasoara un nou proiect de primavara, unul destinat studentilor interesati de aria comunicarii si de culisele advertisingului. Scopul acestuia este de a le prezenta participantilor ce se ascunde de fapt in spatele unui spot publicitar sau al unui print, cu ce probleme se confrunta advertiserii si cat de importanta este creativitatea in acest proces.

AIESEC Bucuresti ii invita pe studenti sa descopere culisele advertisingului!

Proiectul va fi structrat sub forma unui ciclu de trei zile care le va facilita participantilor accesul la culisele advertisingului ajutadu-i in acest fel sa realizeze daca acesta este domeniul in care vor sa profeseze pe viitor. Aceasta intitativa are drept obiectiv conturarea unei imagini clare si reale pentru toti aceia care mai au inca intrebari cu privire la aceasta lume, la creativitatea pe care ea o presupune si la jobul din marketing care se pliaza cel mai bine pe aptitudinile lor.
Ziua de 19 aprilie va fi destinata unor discutii libere in care cei prezenti vor descoperi povestea liderilor din domeniul advertisingului. Brand Managerii si Directorii de creativitate invitati le vor destainui studentilor prezenti povestea lor, le vor raspunde la intrebari si vor discuta cu ei despre noutatile acestui domeniu
Ce-a de-a doua zi a proiectului va contura un mediu neconventional destinat descoperirii creativitatii din fiecare prin intermediul a trei workshopuri.
Ultima zi, este cea in care studentii isi vor clarifica toate intrebarile. Aceasta este ziua in care ei vor sta fata in fata cu oameni din advertising avand sansa de a invata din experientele acestora, de a pune intrebari si de a primi raspunsurile de care ei au nevoie pentru a-si putea da seama care este viitorul care li se potriveste.
Conceptul proiecului este creat astfel incat el sa reprezinte o provocare pentru participant. El reprezinta o invitatie deschisa in a descoperi ce este magic in lumea advertisingului si ce nu, in a afla ce se ascunde in spatele cortinei, in a identifica de fapt daca locul lor este in aceasta lume. In acest scop si numele conferintei poate fi considerat o provocare deoarece studentilor li se va da ca brief sa gaseasca cea mai potrivita denumire. Proiectul de comunicare va ramane fara titlu pana cand participantii vor crea un nume adecvat, in concordanta temele abordate in cele trei zile si cu ce a insemnat acest eveniment pentru fiecare din cei prezenti.
Evenimentul se va incheia printr-un cocktail party care va reuni jurnalisti, parteneri AIESEC Bucuresti, tineri si artisti.
Intregul proiect se invarte in jurul studentului; acesta nu trateaza teme de studiu, nici teorie, nu este vorba nici macar despre speakerii invitati ci despre participanti, despre neclaritatile lor si despre drumul pe care ei vor sa-l urmeze.
Pentru a putea participa, studentii trebuie sa completeze pana pe 16 aprilie un formular de aplicare pe site-ul evenimentului. Pe baza acestuia, vor fi selectati cincizeci de participanti care vor primi pe 18 aprilie un mail de confirmare din partea AIESEC Bucuresti.
Mai multe informatii referitoare la conceptul proiectului, agenda, speakeri precum si formularul de aplicare pot fi gasite pe www.fara-nume.aiesec.ro

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC reprezinta cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezenta in peste 107 tari si teritorii si avand o istorie de 62 de ani in dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor. Organizatia ofera tinerilor o experienta de dezvoltare inedita bazata pe 7700 de oportunitati de leadership, 5500 de posibilitati de exchange, 470 de conferinte anuale, platforme virtuale si activitati de invatare in cadrul unui mediu international. Prezenta AIESEC in Romania s-a facut remarcata timp de 21 ani, extinzandu-se intr-un numar de 13 orase.
Cioti Bianca
Public Relations
0724368869
bianca.cioti@aiesec.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/aiesec-bucuresti-ii-invita-pe-studenti-sa-descopere-culisele-advertisingului