AIESEC Bucuresti propune un nou concept de educatie.Studentii sunt bineveniti la AIESEC University

BUCURESTI - 9 septembrie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

300 de participanti din randul studentilor sunt asteptati in aceasta saptamana sa ia parte la cursurile de educatie nonformala din cadrul scolii de vara interactive, AIESEC University. Aflata deja la a doua editie, AIESEC University aduce laolalta reprezentanti de marca ai mediului de afaceri bucurestean si tineri dornici sa se afirme profesional.

Incepand cu 8 septembrie si pana pe 13 septembrie Casa de Cultura a studentilor din Bucuresti gazduieste traininguri interactive, work-shopuri, si discutii libere facilitate de antreprenori de succes pe teme de vanzari, finante si comunicare. Obiectivul acestui proiect este de a oferi posibilitatea tinerilor de a lua contact cu realitatea economica locala din perspectiva unor persoane cu experienta.

'Traim intr-o lume in continua miscare. Zi de zi, constient sau inconstient suntem implicati intr-un proces de vanzare, depinde doar de fiecare dintre noi ce rol dorim sa purtam in aceasta negociere continua. Cred ca este de datoria noastra, a generatiei noastre sa jucam un rol activ in viitorul pe care il vom avea, incepand prin a fi curiosi. Fiti curiosi si veniti la AIESEC University! 'a declarat Carmen Oprea, Vice Presedinte Relatii Externe in AIESEC Bucuresti.


Programul evenimentului AIESEC University este urmatorul:

Scoala de Vanzari-8-10 septembrie
Companiile partenere trainingului de vanzari Coca Cola HBC, ING Asigurari de viata, A&D Pharma, Inbev Romania si Microsoft vor antrena tinerii participanti in subiecte precum pre-selling- pregatirea pentru vanzare, selling –vanzarea efectiva si post-selling-metode de relationare cu clientii.

Scoala de Finante-8-10 septembrie

Partenerii Scolii de Finante Coca Cola HBC, TMF, Quintus si AMA Consulting vor aduce in prim plan teme de mare actualitate prin sesiuni legate de managementul financiar, audit si granturi, analiza si gestiunea financiara si nu in ultimul rand strategii financiare.

Scoala de Comunicare-11-13 septembrie

Temele abordate in Scoala de Comunicare sunt urmatoarele:

All About Communication Plan – speaker Liviu Gales - Coca Cola HBC
Uniqueness and Importance of Branding –speaker Costin Radu - IQAds.ro
PR online and offline – speaker Constantic Ferseta - Neogen
Visual, Emotional, Auditive, Tactile Impact - speaker Alexandru Icodin


Pentru mai multe informatii, este disponibil site-ul http://univ.aiesec.ro.

Despre AIESEC Bucuresti

AIESEC este cea mai mare organizatie internationala de tineri, prezenta in peste 100 de tari si teritorii, cu peste 23.000 de membrii şi 60 de ani de existenta. Scopul AIESEC este dezvoltarea liderilor care sa aiba mai tarziu impactul necesar in societate. In Bucureşti AIESEC are o experienta de 18 ani in proiecte dedicate studentilor, menite sa le stimuleze implicarea activa in comunitatea locala si sa le dezvolte calitatile şi abilitatile.


Andra Costache

PR Manager
0751 25 44 55
andra_costache@aiesec.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-bucuresti/aiesec-bucuresti-propune-un-nou-concept-de-educatie-studentii-sunt-bineveniti-la-aiesec-university