Conferință de Branding – parte din proiectul internațional Simply Romania al AIESEC Ploiesti, al carui scop este de a îmbunătății imaginea Ploieștiului, cât și a României.

Ploiesti - 8 septembrie 2010

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Timp de 2 zile, Ploieștiul devine centrul cultural al țării. Tineri cu vârste între 15-23 ani, elevi din liceele ploieștene și studenți ai Universității Petrol - Gaze vor participa în weekendul 18-19 septembrie 2010 la o serie de traininguri și workshopuri ce au ca temă cultura și tradițiile românești, dar și noțiunea de brand.

Conferință de Branding – parte din proiectul internațional Simply Romania al AIESEC Ploiesti, al carui scop este de a îmbunătății imaginea Ploieștiului, cât și a României.

Cei 60 de tineri participanți la conferință se vor întrece la un concurs de creație al cărui obiectiv va fi crearea unui brand pentru orașul Ploiesti. Seminariile și trainingurile la care participă tinerii sunt livrate de traineri străini, membrii AIESEC care dețin cunoștinte în acest domeniu.
AIESEC Ploiesti este parte din cea mai mare organizație de tineri din lume și a fost înfiintață în 2005, cu ajutorul AIESEC București, dezvoltând proiecte pe dezvoltare durabilă: cultura, mediu, educatie, antreprenoriat și IT.
AIESEC este recunoscută de ONU ca fiind cea mai mare organizație de tineri din lume având o experiență de peste 60 de ani în dezvoltarea și descoperirea potențialului tinerilor.

Despre AIESEC Ploiesti

http://simplyro.aiesecploiesti.org
AIESEC Ploiesti
Anca Draghici
Responsabil Relatii Publice
Tel: 0734795557
Email: ancaxana89@gmail.com
anca.draghici@aiesec.net

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aiesec-ploiesti/conferinta-de-branding-parte-din-proiectul-international-simply-romania-al-aiesec-ploiesti-al-carui-scop-este-de-a-imbunatatii-imaginea-ploiestiului-cat-si-a-romaniei-2