AMA

Definitie AMA

Asociatia Americana de Marketing, cea mai mare organizatie profesionala in domeniu, fondata in 1937 incluzand marketeri, profesori, studenti etc (45.000 de membri, din 92 de tari, in 2000). Publica bisaptamanalul Marketing News si revistele trimestriale Journal of Marketing (1936) si Journal of Marketing Research (1964), cu difuzare internationala (www.ama.org).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru AMA? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul AMA.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la AMA. Definitiile termenilor despre AMA cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la AMA, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la AMA.