Ambalaj de desfacere

Definitie Ambalaj de desfacere

Ambalaj conceput si realizat pentru a indeplini functia de unitate de vanzare si care ajunge la consumator impreuna cu produsul, fara sa constituie o unitate independenta de transport. Spatiul ramas neocupat in interiorul unui ambalaj, dupa ce a fost introdus produsul, poarta numele de spatiu mort. Ambalaj-cadou: ambalaj special/exceptional al unui produs/lot de produse (bauturi, produse cosmetice, dulciuri s.a.), oferit gratuit, in scop promotional, odata cu vanzarea produsului principal. Obiectiv: fidelizarea clientelei, incitare la zapping in favoarea marcii, comunicare (cresterea vizibilitatii, imbunatatirea imaginii, aport relational). Exemplu: cadou sub forma unei huse de protectie oferit cumparatorului unui aparat electrocasnic sau un toc de protectie pentru o rama de ochelari, o cana inscriptionata cu numele marcii oferita gratuit primilor 2.000 de cumparatori ai unui pachet de cafea etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Ambalaj de desfacere? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Ambalaj de desfacere.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Ambalaj de desfacere. Definitiile termenilor despre Ambalaj de desfacere cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Ambalaj de desfacere, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Ambalaj de desfacere.