Grupul APT anunţă schimbare la nivel de management

BUCURESTI - 3 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

În cadrul companiei APT Resources & Services, parte a grupului APT, funcţia de Director Executiv (CEO) este ocupată începând cu 1 ianuarie de către doamna Sorina Donisa.

Începand cu luna ianuarie 2010, funcţia de Administrator şi Director Executiv (CEO) al companiei APT Resources & Services SRL, parte a grupului APT, este ocupată de doamna Sorina Donisa. Poziţia a fost ocupată până la începutul acestui an de doamna Marilena Petrec care s-a retras din conducerea operaţională, rămânând însă acţionar principal al companiei, alături de domnul Andrew Littauer, şi activ implicată în dezvoltarea de noi domenii de activitate pentru companiile grupului APT.

Sorina Donisa este absolventă a Universităţii de Vest din Timişoara, secţia contabilitate si informatica de gestiune şi este membru al Camerei Auditorilor Financiari din România. Sorina Donisa s-a alăturat echipei APT în 1998, ocupând poziţia de Director Economic până în 2006, când a preluat postul de CFO în compania APT Resources & Services. În noua poziţie de Director Executiv (CEO), Sorina va avea rolul principal în planificarea strategică, va coordona operaţiunile curente ale companiei şi va gestiona resursele necesare desfăşurării activităţii.

În 2010 Grupul APT va continua proiectele legate de certificarea managementului calitaţii serviciilor conform standardului ISO 9001:2008 pentru celelalte activităţi principale şi să investească în eficientizarea proceselor de lucru atât prin dezvoltarea aplicaţiilor software de suport cât şi prin perfecţionarea angajaţilor. O altă direcţie majoră de acţiune este legată de abordarea strategică a serviciilor şi produselor, cu accent pe soluţiile adaptate dinamicii pieţei. Printre acestea amintim cursuri certificate cu grad ridicat de specializare (oferite prin APT EVOLUTION, centrul APT de dezvoltare), outplacement, consiliere în carieră, programe de evaluare 360 grade susţinute de platforma www.evaluare360.ro , consultanţă organizaţională şi programe de comunicare internă adaptate perioadei de criză. Aceste soluţii care se completează sinergic cu proiectele de anvergură pe care companiile APT le au în domenii ca recrutare, payroll şi leasing de personal, sunt astfel concepute încât să răspundă cerinţelor speciale legate de organizaţii şi forţa de muncă într-o perioadă economică dificilă în care eficienţa şi performanţa sunt obiectivele prioritare.

Despre APT Resources & Services

Grupul APT activează pe piaţa serviciilor de consultanţă şi externalizare în domeniul resurselor umane din anul 1998, acoperind majoritatea activităţilor: recrutarea şi selecţia personalului (activitate certificată ISO 9001:2008), head hunting, executive search, assessment centre, outplacement, payroll, leasing de personal, consultanţă organizaţională, managementul performanţei, programe de dezvoltare, consiliere în carieră, dezvoltarea de instrumente IT pentru gestiunea proceselor de resurse umane, comunicare internă, training şi programe de team building. În 2008 Grupul de companii APT a ocupat locul 3 în topul firmelor de resurse umane, având în vedere cifra de afaceri.

Cristina Udăţeanu
Tel: 0722 406 991
cristina.udateanu@apt.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/apt-resources-services/grupul-apt-anunta-schimbare-la-nivel-de-management