Aquavita lansează programul de loialitate Cromatic

Iasi - 2 martie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate

Iași, 02 Martie 2011 - Agenția Aquavita lansează în 12 martie 2011 pentru clientul său, Centrul Comercial Felicia Iași, un nou program de loialitate, reprezentat de cardul Cromatic și centrul multimedia INFOMATIC.

Cromatic Card

Cromatic Card

  Cardul Cromatic reprezintă un instrument versatil care deschide o arie largă de oportunități de dezvoltare a activității de marketing a Centrului Comercial Felicia. 

Alin Miu, Managing Director Aquavita

Cardul Cromatic va funcționa ca și instrument principal al strategiei de marketing al Centrului Comercial Felicia, oferind clienților posibilitatea de a transforma cumpărăturile de zi cu zi în puncte. Posesorii săi vor avea acces la campaniile de marketing, reduceri la magazinele Felicia, alături de alte beneficii precum: excursii și vacanțe gratuite, premii instant, posibilitatea de a preschimba punctele acumulate în produse sezoniere, intrare VIP și acces backstage la evenimentele marca Felicia LIVE .

„Am propus această strategie de loializare întrucât ea reprezintă un pas înainte spre diferențierea clientului nostru pe piața de retail locală, în condițiile unei concurențe tot mai ridicate. Cardul reprezintă un instrument versatil care deschide o arie largă de oportunități de dezvoltare a activității de marketing. Totdată, el facilitează o mai bună înțelegere a comportamentului de consum, pentru fundamentarea deciziilor viitoare”, a declarat Alin Miu, Managing Director Aquavita.

Cardul Cromatic va fi atașat unui centru info multimedia (INFOMATIC), ce va servi ca platformă pentru gestiunea punctelor acumulate. Acesta va fi accesibil tuturor clienților Felicia și va adăuga un element de noutate experienței de cumpărături, fiind dotat cu ecrane de tip plasmă, cititoare de coduri de bare, webcam, ecrane touch, sisteme audio, microfoane și multi-display-uri.

 „Scopul programului Cromatic este acela de a extinde pe întreg anul beneficiile pe care înainte le ofeream consumatorilor doar în perioadele de campanii. Bineînțeles, această strategie nu ar fi fost posibilă fără implicarea activă a magazinelor pe care le găzduim,  care ne susțin prin lansarea constantă de noi promoții și facilități pentru clienții noștri”, a declarat Sebastian Mahu, Center Manager.

Lansarea Cromatic va avea loc în data de 12 martie, ora 18:00, în cadrul unui concert susținut de Hi-Q, Celia, Phelipe și Alb Negru. Întregul eveniment va fi moderat de către artistul Kamara.

Persoanele interesate pot obține în mod gratuit cardul Cromatic începând cu data de 12 martie, prin completarea formularului de adeziune la centrul INFOMATIC din Centrul Comercial Felicia sau pe site-ul www.eCromatic.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/aquavita-solutions-srl/aquavita-lanseaza-programul-de-loialitate-cromatic