Cremele Gerocossen anti-ageing – in topul preferintelor romancelor

BUCURESTI - 1 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conform studiilor realizate de AC Nielsen, citate de principalele canale mass-media cu profil economic, anul trecut, primele 3 poziţii în topul produselor anti-îmbătrânire, după volumul vânzărilor, erau ocupate de Nivea Visage, Gerovital Farmec, Gerocossen. Prezenţa produselor Gerocossen în acest top, pe locul 3, imediat după branduri recunoscute şi apreciate de zeci de ani, dovedeşte calitatea produselor Gerocossen. Compania românească, înfiinţată în 1990 şi cunoscută mai ales pentru vopselele de păr pe care le produce şi care reprezintă aproximativ 60% din cifra de afaceri, are în portofoliu şi produse cosmetice de îngrijire a tenului şi a corpului, gama Gerocossen Natural fiind deja binecunoscută consumatorilor români.

“Prezenţa în topul produselor anti-ageing, după volumul vânzărilor, ne bucură şi ne demonstrează că drumul ales de noi, acela de a nu ne dezamăgi niciodată consumatorii în privinţa calităţii produselor – care au şi un preţ accesibil –, este drumul câştigător. Raportul calitate-preţ oferit de produsele noastre este apreciat de femeile care au înţeles că trebuie să-şi aloce un buget şi pentru... menţinerea tinereţii!” – spune Andreea Sas, director de marketing Gerocossen.
În privinţa produselor cosmetice pentru faţă şi pentru ochi, Gerocossen ocupă locul 5 ca producător şi locul 4 ca brand, conform aceluiaşi studiu efectuat de AC Nielsen anul trecut. În 2006, vânzările produselor din gama Gerocossen Natural au înregistrat o creştere de 54% faţă de anul precedent, Gerocossen propunându-şi o creştere cel puţin în ritmul pieţei şi, lărgindu-şi portofoliul de produse, să ofere consumatoarelor surprize plăcute.

Despre ARENA Communications

GEROCOSSEN oferă consumatorilor linii complete de produse pentru îngrijirea şi înfrumuseţarea tenului şi parului, în formule unice, cu principii active naturale extrase din plante, cunoscute pentru proprietăţile lor miraculoase în cosmetică, în asociere cu ingrediente cosmetice moderne, cu proprietăţi deosebite de îngrijire şi înfrumuseţare.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi agenţia de relaţii publice ARENA Communications – numere de telefon: 021.224.70.24, 0720.03.10.27, adresă de e-mail: office@arenacommunications.ro
office@arenacommunications.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/arena-communications1/cremele-gerocossen-anti-ageing-in-topul-preferintelor-romancelor