Conceptul francizei si suportul acordat atrag francizorii EXIMTUR

BUCURESTI - 14 mai 2012

Comunicat tip General in Turism

Incepand cu anul 2011 EXIMTUR, cea mai importanta companie de calatorii cu capital integral autohton din Romania, a lansat programul de francizare adresat atat agentiilor existente déjà pe piata cat si celor nou infiintate.

Incepand cu anul 2011 EXIMTUR, cea mai importanta companie de calatorii cu capital integral autohton din Romania, a lansat programul de francizare adresat atat agentiilor existente déjà pe piata cat si celor nou infiintate.

Primii parteneri francizati ai EXIMTUR au fost din orasele Medias si Iasi.

EXIMTUR Medias este rezultatul unei colaborari de durata intre agentia Passpartout si EXIMTUR. Agentia noastra, Passpartout, a crescut semnificativ prin colaborarile cu EXMTUR iar preluarea brandului a fost un pas natural in dezvoltarea noastra” declara Adela Posea, Director Agentie EXIMTUR Medias.

“Am decis sa achizitionam franciza EXIMTUR pentru orasul Iasi in primul rand datorita conceptului si brandului EXIMTUR. Agentia noastra este functionala din februarie 2011 sis-a dovedit a fi o investitie foarte buna. Trainingul si suportul continuu oferite de EXIMTUR ne-au ajutat sa oferim servicii de foarte buna calitate clientilor nostril, client care pana la deschiderea agentiie beneficiau de serviciile EXIMTUR in regim excusiv on line, iar acum au si posibilitatea interactiunii directe cu un consultant de calatorii”, a explicat Ana Cenusa, Director Agentie EXIMTUR Iasi.

In perioada 17-18 mai 2012, EXIMTUR participa la Expozitia Internationala de Franciza si Branding desfasurata la Sala Palatului, Bucuresti.

Despre ASOCIATIA ROMANA DE FRANCIZA

http://www.francizor.ro