Saptamana Happening-urilor

Locul desfasurarii: Palatul Culturii

Organizator: Fundatia Timpul, Kalashnikov, Atipico

Saptamana Happening-urilor

Săptămâna Happening-urilor: un eveniment inedit pentru
Oraşul celor Şapte Coline

În perioada 26 septembrie-3 octombrie 2010 va avea loc în Iaşi Săptămâna Happening-urilor. Evenimentul este organizat de Fundaţia Timpul, Kalasnikov şi Atipico. Partener oficial: Servunion.
Săptămâna Happening-urilor vrea să dovedească prezenţa industriilor creative în viaţa comunităţii de azi şi mai ales a celei de mâine. Iniţiatorii evenimentului cred că industriile creative sunt o componentă care îşi va dovedi din ce în ce mai mult forţa în economia viitorului.

Săptămâna Happening-urilor are trei componente:
Componenta turistică: în fiecare zi se vor face excursii la obiectivele de interes din Iaşi, din împrejurimi sau la mănăstirile din Neamţ şi Suceava;
Componenta culturală şi de divertisment: zi de zi, un happening diferit are loc în zonele istorice din Iaşi (Concursul sperietorilor de ciori, Festivalul zmeelor, Seară de tango, Concurs de măşti, Parada animalelor etc.);
Componenta economică: pe esplanada din faţa Palatului Culturii, prin implicarea Muzeului Etnografic al Moldovei din cadrul Complexului Naţional Muzeal „Moldova” şi a Asociaţiei Meşterilor Populari din Moldova, se va desfăşura Târgul de Răpciune; aici, între 26 septembrie şi 3 octombrie, meşteri populari (olari, iconari, ţesători, împletitori de nuiele şi sfoară, încondeietori de ouă ş.a.) din întreagă ţară nu numai că îşi vor expune produsele, dar vor face şi demonstraţii practice. Tot în faţa Palatului Culturii, în organizarea Direcţiei Agricole a Judeţului Iaşi, între 1 şi 3 octombrie va avea loc Sărbătoarea Recoltei. Ambele evenimente vor fi derulate în parteneriat cu organizatorii Săptămânii Happening-urilor.

Menţionăm că deschiderea oficială a Târgului de Răpciune va avea loc duminică, 26 septembrie 2010, ora 10.00, urmată de o conferinţă de presă.




Ion Manzatu
0740 508345

Despre ATIPICO

Agentia de publicitate, numita cindva Vektor Design, a aparut pe piata in 2002 din nevoia de a oferi servicii de design unei companii cu nume de marca: ABplus. De atunci numarul clientilor a crescut, astfel ca firma Vektor Design se bucura de un portofoliu bogat care vizeaza marci de renume pe piata locala. De la design, treptat, agentia s-a orientat catre servicii complexe ce privesc strategii de brand, marketing si relatii publice, dar si realizarea de proiecte ample de amenajari interioare pentru firme iesene.
Incepind cu anul 2008, Vektor Design isi urmeaza parcursul creativ sub un alt nume ATIPICO. Din ce in ce mai exigenti si cu un portofoliu in crestere ne indreptam spre a creste impreuna produse care sa devina branduri. Ne dorim sa fim altfel, ne propunem sa fim atipici.

Participare: Intrare libera