Audience Attention Probability

Definitie Audience Attention Probability

Gradul in care este probabil ca un consumator aflat in targetul campaniei sa acorde atentie unei reclame pe un anumit canal mediatic de exemplu, probabilitatea ca atentia audientei unei reclame la un nou sampon sa fie mai mare intr-o revista de femei decat intr un cotidian.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Audience Attention Probability? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Audience Attention Probability.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Audience Attention Probability. Definitiile termenilor despre Audience Attention Probability cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Audience Attention Probability, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Audience Attention Probability.