Audience Tune-Out

Definitie Audience Tune-Out

Fenomen care apare cand grupuri relativ mari care reprezinta audienta radio sau TV renunta la a mai viziona/asculta respectivele posturi pentru o perioada pierderea audientei se poate datora unei dezordini in ceea ce priveste reclamele difuzate sau aparitia unor promovari de canal in momente nepotrivite. Vezi, Clutter, Clutter Level.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Audience Tune-Out? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Audience Tune-Out.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Audience Tune-Out. Definitiile termenilor despre Audience Tune-Out cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Audience Tune-Out, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Audience Tune-Out.