Audit de marketing

Definitie Audit de marketing

Parte a auditului de management, mai complex, auditul de marketing este un studiu, o analiza detaliata a situatiei comerciale a firmei si a pietei de afaceri in care isi desfasoara activitatea (in ceea ce priveste, spre exemplu, atuuri si puncte slabe, gradul de satisfacere a clientelei actuale si potentiale, gradul de adaptare la cerintele mediului de piata etc). Auditarea este un proces asociat, de obicei, cu latura financiara a afacerii, o metoda de abordare structurala a culegerii si analizei informatiilor de piata, o recapitulare si o evaluare sistematica, critica si nepartinitoare a mediului complex de afaceri si a portofoliului de activitati al firmei privind indeplinirea obiectivelor financiare si de marketing, controlul mijloacelor de actiune, noi strategii de actiune, propuneri etc. Principalele rubrici ale unui audit de marketing sunt: - diagnosticul firmei- analiza macromediului- analiza pietei- stabilirea elementelor-cheie ale mixului- organizarea de marketing- performantele vizate ale marcii- concluzii si propuneri.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Audit de marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Audit de marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Audit de marketing. Definitiile termenilor despre Audit de marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Audit de marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Audit de marketing.