CAR Magazine îşi extinde reţeaua globală în România

BUCURESTI - 20 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Auto

Car Magazine, cea mai spectaculoasă revistă auto din lume şi-a anunţat lansarea în România. Evenimentul a avut loc pe data de 19 noiembrie 2008 la Crowne Plaza Hotel şi a reunit personalităţi de marcă din industria auto cât şi nume importante ale vieţii publice româneşti. În cadrul evenimentului s-a anunţat lansarea unui concurs de design auto adresat tinerilor artişti din România care vor avea ocazia să propună propriile concepte auto moderne şi, de ce nu, extravagante.

Revista lunară va fi publicată de trustul de presă D.V. Automedia (trust care deţine şi publicaţiile premium Temporis şi Caesar, si 4x4). În Romania revista se va numi Car România şi lansează un concept de revistă auto absolut nou pentru publicistica locală. Fotografiile spectaculoase, formatul premium, maşinile tratate ca adevarate supermodele, tonul obiectiv, vehement şi umorul britanic au reuşit să facă din revista CAR una dintre cele mai importante publicaţii auto din lume. Publicaţia se evidenţiază prin teste spectaculoase, unghiuri neconvenţionale ale subiectelor tratate şi fotografii inedite – toate într-o formulă iniţială de 132 de pagini. Aceasta va apărea pe piaţa din România într-un tiraj de 10.000 de exemplare distribuite la nivel naţional – urmând ca ulterior tirajul să crească. Revista se adresează adevăraţilor pasionaţi de maşini, dinamici, cu cariere în plină dezvoltare, cu venit peste mediu şi viaţă socială activă.

Dan Vardie, Preşedintele D.V. Automedia a declarat: “România este una dintre pieţele în care noi considerăm că publicaţiile de nişă sunt apreciate de cunoscători, deşi această categorie de reviste este încă la începuturi. Tocmai de aceea considerăm CAR soluţia pentru acest segment special de pasionaţi auto, cei pentru care maşina este mai mult decat un hobby. Adevarul este că această revistă abordează MAŞINA cu multă pasiune pentru caii putere şi designul auto. CAR vine în România cu brandul sau unic caracterizat de opinii fără compromis, articole îndrăzneţe şi competente, inspiraţie şi o profundă cunoaştere a pieţei auto din România. Având una dintre cele mai experimentate echipe de redactori auto din ţară, şi parteneri cu o reputaţie semnificativă, suntem foarte încrezători cu privire la această lansare”.

Evenimentul a avut invitaţi de renume din industra auto şi nu numai. Organizatorii au încercat ca prin acest eveniment să introducă invitaţii în atmosfera unui atelier de design. Astfel, în cadrul evenimentului s-a anunţat lansarea unui concurs de design cu titlul „Dacia Logan a anului 2020” unde tinerii artişti români vor avea şansa să îşi facă lucrările publice şi să discute cu specialişti în design de la Renault şi Dacia. Câştigătorul concursului va avea posibilitatea să viziteze centrul de design Technocentre de la Paris. Mai mult, Renault România va premia participanţii la concurs cu o vizită la centrul de design Renault din Bucureşti. Din juriul acestui concurs fac parte Philippe Ponceau, general manager al RDCE, Emmanuel Klissarov, designer, Ana Zadnik, designer şi Daniel Costea, redactorul-şef al revistei CAR România.

Pasionaţii de maşini vor putea cumpăra primul număr al revistei la preţul de lansare de 5 RON, începând cu data de 20 Noiembrie 2008 de la chioşcurile de presă din toată ţara.

Despre Automedia

CAR Magazine
Revista CAR este varianta românească a celei mai vechi reviste de motoring cu apariţie lunară din Marea Britanie. CAR Magazine are un istoric plin de inovaţii – de la inventarea group-test-ului, la drive story până la inventarea termenului de „supercar”. De asemenea, revista este renumită pentru fotografiile spectaculoase, pentru designul agresiv şi dinamic şi pentru articolele competente şi autoritare.
Dincolo de toate acestea, CAR este raspandită la nivel global. Revista Car este prezentă în Marea Britanie, Brazilia, China, Grecia, India, Italia, Mexic, Orientul Mijlociu, Rusia, Africa de Sud, Tailanda, Turcia, Germania şi mai nou, în România. Prin toate canalele media pe care le foloseşte, CAR interacţionează cu peste 600.000 de consumatori în fiecare lună.
Pentru perspectiva definitivă cu privire la motoring, există CAR.

Alin Matei
Marketing & PR Coordinator
Tel: 0745 00 77 08
0743 05 91 61
E-mail: matei@automedia.ro
D. V. Automedia s.r.l. Trust

Ioana Lucescu
Consultant Comunicare
Hook Communication
0722 263 773
0756 046 096
matei@automedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/automedia/car-magazine-isi-extinde-reteaua-globala-in-romania