Citroen-Un Salon, Doua Premiere

BUCURESTI - 15 martie 2005

Comunicat tip General in Auto

Citroën prezintă astăzi gama cea mai bogată din istoria sa.

Citroën expune pentru prima oară gama sa completă de berline «C», de la modelul C1 şi până la C6. Sosirea modelului C1, noul vehicul compact de intrare in gama şi la cealaltă extremitate modelul C6, berlină prestigioasa in gamă de lux, ilustrează perfect valorile inovatoare, de stil şi de tehnologie ale Mărcii.

Citroen-Un Salon, Doua Premiere

Pentru a răspunde nevoilor unei clientele largi această ofertă nu a încetat să se îmbogăţească de la lansarea modelului C5 în anul 2001. Fiecare segment este acoperit de o varietate de siluete: C1, C2, C3 şi C3 Pluriel pentru vehicule compacte, C4 berlină şi coupe pentru gama de mijloc, C5 berlină şi break, vehicule din gama de lux medie şi acum modelul C6, modelul de lux care este încununarea întregului ansamblu.

·DOUĂ PREMIERE MONDIALE

După lansarea noului model C5 şi a modelului C4 berlină şi coupé,prezentarea modelelor C1 şi C6 reprezintă răspunsul Mărcii fată de diversitatea aşteptărilor clienţilor: de la vehiculul cel mai compact, cu vocaţie citadină, până la berlina de lux, model cu tehnologie foarte avansata şi creată pentru calatorii confortabile.


CITROEN C1

C1 desăvârşeste înnoirea şi extinderea gamei Citroën pe piaţa vehiculelor compacte, pe lângă modelele C2, C3 şi C3 Pluriel. Cu o gamă completă pentru acest segment, Citroën răspunde ferm nevoilor diferiţilor săi clienţi. In Europa, segmentul de vehicule compacte reprezintă 30 % din vânzările de pe piaţă. Citroën ocupă în acest cadru o poziţie din ce în ce mai importantă datorita lansărilor succesive începând cu anul 2002 a noilor sale modele. Odată cu modelul C1, Citroën propune un model compact cu stil atrăgător şi dispunând de o manevrabilitate excelenta. Fiind contruit pe o platformă de concepţie modernă, această maşină citadină este propusă încă de la lansare în două versiuni de 3 şi de 5 uşi. Este dotată de asemenea cu motoare cu consum redus de carburant şi cu o cutie de viteze manuală sau SensoDrive(cutie manuala pilotata de computer) având prestaţii în materie de siguranţă de cel mai ridicat nivel.


CITROEN C6

C6 încoronează gama berlinelor prin apartenenţa sa la clasa vehiculelor de lux. O lume în care stilul unic şi atemporal al Marilor Maşini Citroën precum şi al tehnologiei lor inovatoare au permis Mărcii să construiasă o legitimitate recunoscută la nivel mondial.
Citroën C6 respectă valorile esenţiale ale segmentului berlinelor de lux: eleganţă, rafinament, distincţie ... şi le asociază valorilor esenţiale ale Mărcii. Rezultată din istoria sa în permanentă evoluţie, acest model experimentează prin stil şi cercetare starea de confort oferită de o tehnologie de avantgardă. C6 se distinge astfel prin puritatea şi fluiditatea liniilor sale şi prin confortul de la bord, oferite de tehnologiile incorporate utile şi totodată moderne: sistemul de afişaj central, alerta de depăşire involuntară a liniei de marcaj (AFIL), proiectoare du xenon direcţionale, suspensii cu flexibilitatea şi amortizare pilotate şi noul motor V6 HDi de 208 CP reprezentând principalele elemente ale conţinutului tehnologic complet şi inovator.



Data de lansare a vehiculelor marca Citroën pe plan international



C1 : sfârşitul primului semestru 2005
C2 : septembrie 2003
C3 : martie 2002
C3 Pluriel : mai 2003
C4 : noiembrie 2004
Nouvelle C5 : septembrie 2004
C6: sfârşitul anului 2005
C8 : iunie 2002



O GAMA DE VEHICULE SPECIALE, CEA MAI VASTA ŞI MAI MODERNA DIN ISTORIA MARCII CITROËN

Apariţia noului model C5 şi al modelului C4 berlină şi coupé în segmentul de mijloc al gamei, a marcat decisiv sfârşitul de an 2004. Aceste două vehicule au fost apreciate unanim de către presă şi public, pentru stilul lor dar şi pentru inovaţiile aduse, pentru tehnologiile utile incorporate, dezvoltate pentru confrotul clientului. Modelele sunt dotate cu numeroase echipamente moderne şi eficiente de asistenţă a şoferului, concepute pentru a propune o manieră de condus simplificată şi liniştită: alerta pentru depăşirea involuntară a liniei de marcaj (AFIL), proiectoarele cu xenon direcţionale bifuncţionale pentru o mai bună vizibilitate în viraje, asistenţa de staţionare şi de parcare spate şi faţă şi regulatorul şi limitatorul de viteză.
Ultimele rezultate obtinute la testele EuroNCAP au confirmat supremaţia lor în materie de siguranţă pasivă cu 5 stele obţinute şi respectiv cu 36 şi 35 de puncte dintr-un maxim de 37 de puncte posibile. Citroën C5 are astfel cel mai mare punctaj obtinut vreodată la aceste teste. C4 se distinge astfel devenind referinţă pentru testul de «impact pieton» cu 3 stele şi obţine 4 stele pentru protecţia copiilor.

Succesul gamei vehiculelor compacte, azi completată cu modelul C1, este confirmat. Cu 518.000 de modele C2, C3 şi C3 Pluriel vândute în întreaga lume în anul 2004, Marca a progresat cu 4,7 % pe acest segment de piaţă. Cu 336.000 de unităţi vândute în anul 2004, succesul modelului C3 nu se dezminte. De la lansare sa, gama s-a îmbogăţit cu noile versiuni C3 X-TR, apoi C3 VTR fără a uita tehnologia de protecţia a mediului implicată cu ajutorul modelului C3 Stop & Start.
C2 a fost vândut în în peste 150.000 de unităţi. O nouă versiune mai sportivă de 125 CP, modelul C2 VTS s-a alăturat gamei C2, confirmând poziţia acestui vehicul în clasa superioară a segmentului de vehicule compacte.

De altfel, Citroën dispune şi de o gamă de modele monospace, break şi ludospace care oferă calităţi recunoscute de polivalenţă, de confort şi de convivialitate: C8, Xsara Picasso, C5 break şi Berlingo.
Monospace-ul compact Xsara Picasso înregistrează o bună performanţă cu peste 1.000.000 de vehicule vândute în întreaga lume de la lansarea sa pe piaţă. Xsara Picasso îşi menţine nivelul de vânzări la 220.000 de unităţi în anul 2004, mulţumită apariţiei în gamă a motirizării de 1.6 HDi 110, care are un nivel de consum de numai 4,9 l/100km. Acest monospace dispune de altfel în varainat de serie de regulator de viteză şi de radar de recul, în funcţie de nivelul de finisare şi de ţara de comercializare.


DEMONSTRATII ALE TEHNOLOGIEI UTILE CITROËN

Inovaţiile şi noile echipamente de siguranţă şi de asistenţă a conducerii se inmultesc pe vehiculele Citroën. Salonul de la Geneva a reprezintat ocazia ca Marca să prezinte aceste realizări tehnologice publicului larg cu ajutorul diferitelor mijloace demonstrative.

-AFIL: alerta la depăşire involuntară a liniei de marcaj este o inovaţie care constituie un avans notabil în termeni de siguranţă. Acest sistem detectează, la o viteză de peste 80 km/h, depăşirea involuntară a liniei de demarcaţie continue sau discontinue, dacă semnalizatorul de direcţie nu a fost acţionat. Soferul este alertat astfel prin declanşarea unui sistem de vibratie situat în scaunul sau, în partea corespunzătoare depăşirii involuntare a liniei, pentru a-i da timpul de a reacţiona la timp.

-SensoDrive: cutia de viteze mecanică pilotata de computer Sensodrive este propusă pentru modelele C3, C3 Pluriel şi C2. Aceasta este disponibilă şi pentru motoarele 1.4i 75 CP, 1.4i 16V 90 CP şi 1.6i 16V 110 CP pe benzină, şi în funcţie de model şi pentru motorul diesel 1.4 HDi 70 CP. Cutia de viteze SensoDrive echipează deja aproape 100.000 de vehicule compacte Citroën din întreaga lume.

-Motorul de 2.7 HDi V6 de 208 CP, echipat cu filtru de particule: acest motor nou de lux echipează modelul Citroën C6. Beneficiază de ultimele noutăţi tehnologice pentru a propune un nivel mai ridicat al prestaţiilor în termeni de performanţă, de agrement şi de limitare a emisiilor poluante. Cei şase cilindri în V, care dispun de două turbo-compresoare, dezvoltă o putere de 150 kW (208 CP DIN) şi un cuplu maxim de 440 Nm.

-Filtru de particule (FAP) : de la comercializarea sa în anul 2002 pe modelul C5, FAP echipează din ce în ce mai multe vehicule Citroën: C4, C5, C8, Xsara Picasso şi acum şi modelul C6. FAP oferă motoarelor HDi un avantaj determinant prin eliminarea aproape totală a particulelor şi a fumului negru, indiferent de condiţiile de rulare.

-Volanul cu comenzi centrale fixe acesta echipează modelul C4 şi regrupează în poziţie centrală principalele funcţii de asistenţă de condus (limitatorul, regulatorul de viteză) şi de confort (ecran multifuncţional, NaviDrive, sistem audio, telefon...). Acest dispozitiv privilegiază ergonomia şi uşurinţa în utilizare favorizând astfel şi precum şi uşurinţa de a conduce. In termeni de siguranţă, prezenţa unei părţi fixe pe volan permite integrarea unei forme de airbag adecvat perfect morfologiei şoferului.


RÉZULTATELE LA CAMPIONATUL MONDIAL DE RALIURI (WRC) IMAGINEA DE VITALITE A MARCII CITROËN

Succesele repurtate de către Citroën în Campionatul mondial de raliuri reprezintă imaginea Mărcii. Cu un al doile titlu consecutiv de campion mondial al contructorilor pentru Citroën şi cu titlul de campion modial pentru piloţi pentru Sébastien Loeb, încercarea pentru Citroën va fi aceea de a păstra cele două titluri şi în anul 2005. François Duval, secondat de către Stéphane Prévost, s-a alăturat în acest sezon echipajului Citroën Sébastien Loeb-Daniel Elena. Sébastien şi Daniel au început anul 2005 sub cele mai bune auspicii, printr-un al treilea succes consecutiv în Raliul din Monte Carlo.

Despre Automotive Trading Services SRL

Automotive Trading Services este importator oficial Citroen pentru Romania. In gama Citroen sunt incluse urmatoarele modele: Citroen C2, C3, C3 Pluriel, C4 C5, Xsara Picasso, C8, Berlingo Multispace si vehicule comerciale: Berlingo Furgon, Jumpy si Jumper.
Monica Jitariuc
021- 233 09 17
ats@ats.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/automotive-trading-services-srl/citroen-un-salon-doua-premiere