Average Frequency

Definitie Average Frequency

Frecventa medie – Media oportunitatilor( stabilite in cercetarea publicurilor ) de a auzi/vedea reclamele in program printre oamenii din publicul tinta care au cel putin o ocazie de a vedea/auzi, astfel, masoara in medie de cate ori un individ va fi expus la o reclama pe parcursul unei campanii. De exemplu, o campanie care promite sa atinga 70% la o media de 4 OTS inseamna ca 70% din publicul tinta sunt expusi in medie de 4 ori fiecare. Unii vor fi expusi de mai mult de 4 ori, altii, mai mult. Calculul: numarul brut de aparitii in secunde impartit la numarul brut de receptionari in secunde sau GRP-ul impartit la procentul net de receptare. Gradul de receptare a audientei poate fi obtinut prin analiza distributiei frecventei( vezi: Effective Frequency, Frequency, Frequency Distribution, GRPs, Impressions, Net Reach, OTS/OTH, Population, Universe).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Average Frequency? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Average Frequency.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Average Frequency. Definitiile termenilor despre Average Frequency cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Average Frequency, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Average Frequency.