Babel Communications inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de 29%

BUCURESTI - 2 martie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cifra de afaceri a agenţiei de comunicare Babel Communications a crescut cu 29% în 2008, faţă de 2007, ajungând la o valoare de 6.3 milioane euro.

Creşterea volumului de business al agenţiei se datorează în mare măsură extinderii portofoliului de clienţi, pe fondul repoziţionării Babel Communications în afara sferei construcţiilor. Cel mai important cont full-service câştigat anul trecut de către agenţie este Carpatina.


Strategia pentru perioada următoare implică şi schimbări în echipa de top management a agenţiei. Astfel, încă din decembrie 2008, Alin Gherman ocupă funcţia de General Manager Babel Communication. Noul membru al echipei manageriale vine cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul companiilor multinaţionale. Anterior, acesta a ocupat poziţia de Director Vânzări al diviziei de produse profesionale Procter&Gamble pentru Europa Centrală şi Director Vânzări Holdmann Group pentru Europa.


Alături de Alin Gherman, din echipa de top management fac parte Calin Diaconu, fondatorul agenţiei, cu atribuţii principale în zona administrativă şi new business şi Raluca Simu, Managing Partner.


„M-am alăturat echipei Babel Communications într-o perioadă în care compania anticipase deja dificultăţile anului 2009, iar procesul de restructrare şi repoziţionare era avansat. Dorinţa mea pentru perioada imediat următoare este să mă asigur că Babel Communications va fi una dintre agenţiile care vor ieşi întărite din “criză”. În acest sens, accentul se va pune pe calitatea serviciilor oferite, principalele valori pe care le promovăm fiind creativitatea şi eficienţa. Succesul agenţiei se măsoară în primul rând în gradul de satisfacţie al clienţilor noştri”, a declarat Alin Gherman, General Manager Babel Communications.







Despre Babel Communications

Despre Babel Communications


Cu o vechime de 10 ani în piaţă, Babel Communications este o agenţie de comunicare full-service. Printre clienţii companiei se numără: Henkel România, Carpatina, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, GlassCorp, Akzo Nobel, Constam Grup, CCCF, JVC, Lasselsberger/Cesarom.
La începutul anului 2009, Babel a obţinut certificarea ISO 9001.

Loredana Oproiu, PR Manager Babel Communications, tel: +4021 231 88 70 /71 /72
loredana.oproiu@babel.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/babel-communications1/babel-communications-inregistreaza-o-crestere-a-cifrei-de-afaceri-de-29