BASF investeşte în agricultura din România

BUCURESTI - 20 noiembrie 2009

Comunicat tip General in Industrie

BASF lansează în România conceptul AgCelence, o tehnologie noua, inovatoare, destinată protecţiei culturilor de plante.

De la unităţile agricole individuale predominante în trecut, agricultura din România evoluează spre concentrarea exploatării în ferme, în prezent operând peste 18 000 astfel de unităţi cu personalitate juridică. Acest trend a influenţat în mod categoric prezenţa marilor companii din domeniul agricol pe piaţa româneasă. Cu game de produse şi servicii tot mai complexe, BASF, concernul german cu peste 97 000 de angajaţi şi o cifră de afaceri globală de 62 miliarde Euro, mizează pe agricultura românească, prin lansarea unui nou concept de soluţii premium, o nouă generaţie de produse care îmbunătăţeşte sănătatea plantelor şi oferă rezultate vizibile, dincolo de aşteptări.

Conceptul AgCelence, prin cele trei produse de ultimă generaţie - Opera, pentru culturile de porumb, Pictor, pentru floarea soarelui şi rapiţă şi Allegro pentru cereale – garantează beneficii superioare celor pe care le oferă produsele obişnuite de protecţie a plantelor: profit mai mare, eficienţa producţiei, calitate mai bună, toleranţă la condiţiile de stres.

“Investim în agricultură şi în fermierii din România pentru că există un mare potenţial de îmbunătăţire a producţiei şi profitabilităţii, dar şi pentru că agricultura reprezintă un sector cu tradiţie pentru România, important atât pe plan intern, cât şi pentru export. Facem acest lucru oferind soluţii inovatoare pentru o agricultură durabilă şi profitabilă” a declarat Tiberiu Dima, Sales & Commercial Manager – divizia agro România. “Produsele AgCelence înseamnă excelenţă, încrederea că obţii mai mult din investiţia în agricultură”, a mai adăugat acesta.

Avantajele produselor AgCelence se traduc prin efecte fiziologice semnificative asupra culturilor de plante: absorbţie îmbunătăţită a apei şi nutrienţilor, fotosinteză sporită, reducerea pierderilor de recoltă, prevenirea coacerii premature, control optim al bolilor şi toleranţă mai mare a plantelor la factorii de stres. Eficace şi uşor de aplicat, AgCelence oferă un nou tip de performanţă ce poate fi definită ca „plant fitness”.


O altă inovaţie, lansată recent de BASF în România, este tehnologia CLEARFIELD, factor determinant în creşterea producţiei de floarea soarelui de calitate. Tehnologia, dezvoltată de BASF împreună cu firmele producătoare de seminţe, reprezintă cea mai bună ofertă pentru cultivatorii de floarea soarelui: cei mai buni hibrizi, împreună cu cel mai bun erbicid: Pulsar40. Astăzi, principalele companii din domeniul agriculturii, cum ar fi Syngenta, Limagrain, Euralis, Maisadour, Caussade, Saaten Union, RAGT susţin şi dezvoltă această tehnologie prin CLEARFIED UNION.

Tehnologia CLEARFIELD oferă acces la cea mai noua genetică de la firmele producătoare de seminţe.Toţi hibrizii CLEARFIELD oferă rezultate de înaltă performanţă: producţie marită, rezistenţă la boli şi conţinut ridicat de ulei. Mai mult, oferă fermierilor soluţii împotriva buruienilor. Un studiu independent efectuat în acest an, a relevat faptul că în 75% din cazuri, fermierii români trebuie să lupte, în principal, împotriva a 4 buruieni – problemă. Tehnologiile convenţionale nu sunt destul de eficiente, chiar după mai multe aplicari. Tehnologia CLEARFIELD rezolvă aceste probleme printr-o singură aplicare, în plus nu crează probleme culturilor următoare.

În vara anului 2009, BASF a organizat peste 25 de evenimente în câmp pentru a demonstra performanţele sistemului CLEARFIELD, iar recolta din 2009 a confirmat potenţialul înalt al tuturor hibrizilor.

În Europa, tehnologia CLEARFIELD se utilizează pe scară largă: 1,6 milioane de hectare sunt cultivate pe baza acesteia, iar suprafaţa va creşte rapid odată cu lansarea CLEARFIELD şi în Franţa, Republica Cehă, Kazahstan şi altele în viitor. Astăzi, mai mult de 30 de hibrizi CLEARFIELD sunt cultivaţi în Europa, iar 25 dintre aceştia sunt prezenţi şi în România, oferind fermierilor posibilitatea de a alege o gama largă şi de a obţine o recoltă bogată şi un profit mai bun.







Despre Babel Communications

Despre grupul BASF
BASF, The Chemical Company, este lider mondial în domeniul chimiei. BASF furnizează o gamă largă de materii prime pentru aproape toate industriile, de la produse chimice, mase plastice, produse pentru industria petrochimică şi rafinării, până la produse pentru agricultură, industria hârtiei şi detergenţilor. BASF are aproximativ 97.000 de angajaţi şi a realizat vânzări de aproximativ 62 miliarde de EURO în 2008. Pe piaţa locală, grupul BASF este prezent începând cu anul 1993 şi desfăşoară activităţi în toate domeniile de expertiză ale grupului.

Despre Divizia BASF pentru Protecţia Plantelor
Cu o cifră de afaceri de 3,4 miliarde de euro, Divizia BASF pentru Protecţia Plantelor este lider în domeniul protejării culturilor, oferind fungicide, insecticide şi erbicide consacrate şi inovatoare. Fermierii utilizează aceste produse şi servicii pentru a-şi îmbunătăţi recoltele, cantitativ şi calitativ. Alte produse acoperă domeniul sănătăţii publice, combaterea dăunătorilor la nivel structural/ urban, plante ornamentale, administrarea vegetaţiei, silvicultură. Pentru mai multe detalii, accesaţi site-ul www.agro.basf.com.

Loredana Oproiu, PR Manager
loredana.oproiu@s-j.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/babel-communications1/basf-investeste-in-agricultura-din-romania