DISTRACŢIA CUMPĂRĂTURILOR ÎNCEPE LA BĂNEASA SHOPPING CITY

BUCURESTI - 8 iulie 2008

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Joi, 10 iulie Băneasa Shopping City organizează o super petrecere pentru a da startul la Distracţia Cumpărăturilor ce va avea loc între orele 22.00 şi 02.00 dimineaţa. Muzică bună, cocktailurile electrizante, distracţia, promoţiile avantajoase, mult shopping şi o super tombolă cu sute de premii instant îi aşteaptă pe toţi cumpărătorii între 10 iulie şi 17 august 2008.

DISTRACŢIA CUMPĂRĂTURILOR ÎNCEPE LA BĂNEASA SHOPPING CITY

“În iulie începe primul sezon de promoţii în Orasul Modei: Băneasa Shopping City. Vizitatorii noştri au la dispoziţie modalitati unice de a se distra în cadrul petrecerii nocturne de pe 10 iulie, în ambianţa magazinelor deschise până la ora 2 dimineaţă pline cu oferte promoţionale şi preţuri atractive.”, a afirmat, Loredana Croicia, Communication & Promotion Manager - Baneasa Shopping City.

În dorinţa de a asigura bucureştenilor rămaşi în Capitală o vacanţă plăcută, distractivă şi asortată cu diverse cumpărături de sezon, Băneasa Shopping City continuă Distracţia Cumpărăturilor până pe 17 august când va avea loc marea extragere la tombola al cărui câştigător va pleca acasă cu un Mercedes Benz SLK oferit de Casa Auto Bucureşti.

În toată această perioadă (10 iulie - 17 august) cine cumpara în valoare de 100 RON din centrul comercial poate căştiga unul dintre sutele de premii instant oferite de 4U Travel, Accessorize, Aldo, Arlington, Asics, Beautik, Cavaliere, Cedars Food, coffeeheaven, Coffee Republic, Diadora, Diesel, ELLE, El Unico, Farmaciile HelpNet, Howard Johnson Grand Plaza Hotel, Jawa, LTU Liliana Turoiu Udrea, Mandarina Duck, Manoush, Max Mara Weekend, NORDSEE, Orange, Pennyblack, Peter Murray, Pimkie, Reaction, RAMADA Plaza Bucharest, Sabon, The Body Shop, Tiffosi, United Colors of Benetton, Vodafone.

Partenerul strategic al acestei campanii este: Casa Auto Bucureşti.

Partenerii media sunt: ProFM, Gandul, The One, Ce se Intampla doctore? şi Mediafax.

Despre Baneasa Developments

Baneasa Shopping City este cel mai nou şi cel mai mare centru comercial din Bucureşti care şi-a deschis porţile pe 18 aprilie anul curent. Doar în prima lună de la deschidere mallul a avut peste 750.000 de vizitatori şi a înregistrat recorduri de vânzări la cele mai multe magazine. Băneasa Shopping City este parte integrată a Zonei Comerciale Băneasa. Este vorba de un parc de retail întins pe o suprafaţă de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numarul 1 în mobilă din lume, CARREFOUR, unul dintre cele mai mari din România, împreună cu galeria comercială FEERIA, METRO, cel mai important magazin “cash & carry” din România, BRICOSTORE, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din ţară, MOBEXPERT, retailerul şi producătorul numărul 1 în materie de mobilă şi MOTOR CITY, dedicat vânzării celor mai faimoase branduri de maşini.

Zona Comercială Băneasa este parte integrată în Proiectul Băneasa, cel mai mare proiect integrat de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Proiectul Băneasa acoperă o suprafaţă de 221 hectare şi reprezintă o investiţie totală estimata de peste 1.8 miliarde de Euro. Pe lângă zona comercială, Proiectul Băneasa va oferi între 4.500 si 5.000 unităţi locative în Băneasa Rezidential precum si un parc de afaceri modern, Băneasa Business &Technology Park care va încorpora peste 250.000 mp spaţii de birouri de clasa A+.

Roxana Racanel
roxana.racanel@baneasa.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/baneasa-developments/distractia-cumparaturilor-incepe-la-baneasa-shopping-city