Beia Consult International anunta noi promotii si obtinerea clasificarii in Top 10 National in domeniul telecomunicatiilor de la Consiliul National al Interprinderilor private mici si mijlocii din Romania

BUCURESTI - 30 noiembrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor – anunta noi promotii pentru solutii de comunicatii si a fost premiata pe Locul 9 la nivel national in domeniul telecomunicatiilor de catre Consiliul National al Interprinderilor private mici si mijlocii din Romania.

In urma rezultatelor obtinute de catre firma BEIA Consult International in anul 2008 Consiliul National al Interprinderilor private mici si mijlocii din Romania a acordat diploma pentru Locul 9 pe domeniul „Alte activitati de telecomunicatii” in Topul National al firmelor private.

De asemenea firma a obtinut in data de 12 noiembrie locul 7 in Topul firmelor din sectorul 1 acordat de Camera de Comert si Industrie Bucuresti impreuna cu Primaria Sectorului 1.

Firma Beia Consult International – Partener Siemens Enterprise Communications, anunta extinderea portofoliul OpenScape pentru Contact Center cu aplicatii proactive de interactiune integrate cu clientii de la SER Solutions.

Noile solutii sunt concepute pentru a simplifica administrarea campaniilor, a creste productivitatea agentilor si a serviciilor pentru clienti, si a descoperii noi oportunitati de profit.

Imbunatatirea portofoliului OpenScape pentru Contact Center s-a realizat prin adaugarea a doua noi aplicatii pentru interactiuni cu clientii. Aplicatiile OpenScape Contact Center Unity (OSCC Unity) and OpenScape Contact Center Campaign Director (OSCC Campaign Director) ofera capacitati premium de optimizare a centrelor de contact, apelare predictiva spre exterior si administrarea listelor si a campaniilor. Integrat din fostele aplicatii SER Solutions, acum parte din Siemens, aceste aplicatii sunt destinate reducerii costurilor operationale ale organizatiilor si imbunatatirii eficacitatii centrelor de contact, prin cresterea productivitatii agentilor si a serviciului pentru clienti.

In climatul economic actual, centrele de contact trebuie sa fie proactive pentru a putea imbunatati loialitatea clientilor, profitand cat mai mult de pe urma resurselor disponibile, aratandu-si adevarata valoare. In plus fata de managementul in timp real al campaniilor si listelor, OSCC Unity si OSCC Campaign Director includ un Proiectant de Strategii call flow, un instrument pentru Raspuns Vocal Interactiv (IVR) si flux de lucru conceput pentru a oferi managerilor flexibilitatea si vizibilitatea necesara unor strategii de contact eficiente.
“Contact proactiv ce se poate integra cu regulile de afaceri ale unui centru de contact si strategiile de prioritizare a contactului devin din ce in ce mai importante in acest domeniu, atat ca un mod de reducere a costurilor prin utilizarea resurselor agentilor mai eficienta, cat si pentru a imbunatati serviciul pentru clienti, stiind cand si cum sa iei legatura cu un client vechi sau potential la acele momente critice care cresc loialitatea lor” a declarat Drew Kraus, Vice-Presedinte pentru Dezvoltari, Gartner.

OSCC Unity si OSCC Campaign Director ofera de asemenea un portal central de administrare ce poate fi adaptat nevoilor managerului, cu functii ce includ monitorizarea de la distanta si integrarea inregistrarii apelurilor. Acest portal ofera rapoarte cumulative si istorice, care pot fi accesate cu un click de mouse si modificate usor prin ‘drag and drop’. Nu numai ca nu necesita nici un fel de interventie IT, dar permite managerilor sa se concentreze asupra dezvoltarii agentilor si altor sarcini. Ambele solutii permit integrare multi-locatie pentru rutarea apelurilor mai usoara intre locatii si routare multi-level, inclusiv optiuni de echipa, de proprietate si de abilitate, pentru a asigura ca apelurile sunt preluate de agentii cei mai potriviti. Acest lucru poate duce la reducerea duratei apelurilor, raspunsuri imbunatatite si satisfactie mai mare a clientilor.

OpenScape Contact Center Unity (OSCC Unity) este o aplicatie completa, independenta conceputa special pentru segmente de piata dependente de campanii, cum ar fi procesare de colectare debite, asistenta medicala si plati de daune la asigurari, procesare a aplicatiilor pentru institutii financiare si procesare a imprumuturilor.
OSCC Unity ajuta la optimizarea productivitatii agentilor si automatizarea sarcinilor de rutina pentru a creste satisfactia clientilor cu facilitati de genul:
Apelare predictiva
Diverse optiuni de routare a apelurilor primite
IVR (intrare si iesire) ce ofera o optiune pentru auto-servire
Inregistrare digitala integrata si monitorizare audio si video de la distanta

OpenScape Contact Center Campaign Director (OSCC Campaign Director) este disponibil ca aplicatie de apelare autonoma outbound sau ca parte integranta al unui centru de contact strategic. Pentru a putea profita de arhitectura sa deschisa si standardizata OSCC Campaign Director este conceput pentru a fi integrat in medii existente si a se folosi de sistemele de primire a apelurilor pentru contact center deja implementate si a adauga functii de apelare predictiva, expertiza de administrare a listelor si campaniilor pentru a eficientiza centrele de contact. Include urmatoarele functii:
Moduri de apelare cu previzualizare, progresive, sau predictive
Apelare spre exterior bazata pe aptitudini
Aplicatii de iesire IVR fara agent
Imbinare a apelurilor integrata cu OSCC Enterprise ce poate reduce costurile de operare
Inregistrare digitala integrata si monitorizare audio si video de la distanta

OSCC Unity si OSCC Campaign Director beneficiaza de inovatiile tehnologiei Siemens, si facilitatiile Open Communications si OpenPath de extensibilitate viitoare. Punand in valoare bazele standardizate a Open Communications, ambele sunt concepute pentru a se integra cu usurinta in medii IT si de comunicatii existente, indiferent de producator si de a oferii modele de implementare flexibile. OSCC Unity si OSCC Campaign Director suporta de asemenea OpenPath, ce permite o abordare modulara la adoptarea tehnologiilor pentru comunicatii unificate, ce permit organizatiilor sa le adopte in ritmul propriu.


Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager
BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
FMT - Rutenbeck Networking Data Products Distributor Romania
HUGHES broadband satellite networks and services

Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro / www.centrala-telefonica.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-anunta-noi-promotii-si-obtinerea-clasificarii-in-top-10-national-in-domeniul-telecomunicatiilor-de-la-consiliul-national-al-interprinderilor-private-mici-si-mijlocii-din-romania