Beia Consult International – implementeaza un nou call-center la firma de servicii turistice AS Travel

BUCURESTI - 31 august 2007

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner – a implementat un serviciu de call-center avansat cu mesagerie unificata voice-mail, fax, GSM, VoIP pentru sediile firmei AS Travel

Beia Consult International – Siemens System Partner – a implementat un serviciu de call-center avansat, prin care clienţii firmei de servicii turistice AS Travel – reprezentanti BCD Travel pot obţine informaţii detaliate privind ofertele turistice, precum şi rezervari si emitere bilete de avion pentru zboruri internationale si interne, cu toate companiile.

De asemenea, clienţii AS Travel pot să afle, prin serviciul de call-center, informatii asupra posibilitatii rezervarii la peste 60.000 de hoteluri si apartamente in intreaga lume si asistenta 24/7 prin parteneriate cu cei mai importanti turoperatori.

AS Travel oferă, prin acest serviciu, informatii necesare despre destinatia vizata, asistenta la obtinerea vizei (daca este cazul), inchiriere masina si transferuri in toata lumea, asistenta la rezervarea si cumpararea biletelor de tren.

Prin serviciul de call-center se pot obţine şi informaţii legate de modalităţile de posibilitatea rezervarii de programe culturale si tururi, rezervari individuale sau de grup, asigurari medicale si acces la cea mai mare parte a furnizorilor de servicii turistice din Romania.

Serviciul de call-center este disponibil de luni până vineri, între orele 9 şi 18, dupa ora 18 sistemul lucreaza cu agenti distanti (GSM remote).

Pe lângă serviciul de call-center, clienţii AS Travel au la dispoziţie un numar de fax conectat la call-center şi pagina de internet a firmei, de unde pot obţine detalii despre oferta de produse şi servicii. In a doua etapa se implementeaza un gateway GSM conectat la call-center pentru notificarea clientilor in cazul unor eventuale schimbari in planurile de zbor.

Solutia oferita de firma Beia Consult International integreaza cu succes centrale telefonice Siemens HiPath 3000 conectate intre sedii prin VoIP pentru a oferi comunicatii interne gratuite si mesagerie unificata prin platforma software Voxtron agenTel. Detalii si download demo gratuit : http://www.dect.ro/voxtron-agentel-call-center-contact-center-p-161.html

Platforma hardware utilizata este Dialogic, lider mondial in placi de comunicatii si procesare media ISDN / analogice, firma Beia Consult International fiind unic distribuitor pentru produsele Dialogic in Romania si Moldova.

Dialogic ofera in prezent echipamente de tip media gateway care permit produselor Microsoft Unified Communications precum Microsoft Exchange Server 2007 Unified Messaging si Microsoft Office Communications Server 2007 sa functioneze impreuna cu centrale telefonice si retele telefonice PSTN / ISDN / SS7.

Pentru gama de produse de Media Gateway Dialogic se ofera un discount special de 50%, training si suport gratuit pana la 31 Decembrie 2007 :

-1000 Media Gateway Series (PBX-IP Media Gateway) - 8-port PBX Emulation sau gateway analog FXO (Converteste semnal analogic sau digital de tip PBX din centrale telefonice messages in protocolul SIP protocol)
-2000 Media Gateway Series (T1/E1-IP Media Gateway) - Gateway Single, dual, sau quad span T1 / E1
-3000 Media Gateway Series – Conecteaza linii ISDN BRI sau PSTN la centrale telefonice compatibile QSIG
-4000 Media Gateway Series – Conceput si certificate pentru interconectarea de centrale telefonice PSTN sau linii telefonice PSTN si Microsoft Office Communications Server 2007 / Exchange 2007

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL


Beia Consult International - Siemens Qualified Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile isi desfasoara activitatea in domeniile: distributie, vanzari, instalari si consultanta.


George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager

BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-implementeaza-un-nou-call-center-la-firma-de-servicii-turistice-as-travel