Potential major pentru produsele bio in 2013

BUCURESTI - 16 aprilie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, ONG, Social, CSR

La fiecare editie a GreenBiz Forum am identificat tendintele din domeniu si am incercat sa vedem care dintre ele se aplica in Romania. De la declansarea crizei economice este clar insa ca organizatiile care isi mentin intre obiectivele de business partea legata de dezvoltare sustenabila sunt mai putine, dar cele care o pastreaza fac proiecte de amploare.

Si in acest an revista Biz se focuseaza pe sustenabilitate si organizeaza a 7-a editie GreenBiz Forum pe 24 aprilie 2013 la Hotel Howard Johnson Bucuresti, sala Platinum.

Care sunt asteptarile si predictiile pentru 2013? Care sunt produsele bio preferate de consumatorii romani? Tendinta ultimei perioade se manifesta printr-un interes crescut al consumatorilor fata de tot ce inseamna produs bio sau orice alt concept apropiat de produs natural. De ce am folosi astfel de produse, pentru care platim, uneori, si de trei ori mai mult decat pretul obisnuit?

Acestea sunt cateva din temele de discutie ale editiei de anul acesta a forumului.

Printre speakerii care si-au confirmat prezenta la eveniment se numara: Bogdan Arnautu, Communication Manager, Carpatcement Holding, Dorin Bodea, Senior Consultant and Manager, Result Development, Dragos Tuta, Partner and CEO, The CSR Agency, Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania, Marius Tudosiei, Bacania Veche, Cristina China-Birta, BlogalInitiative, Roxana Sunica, Director Marketing, Recolamp, Ioan Sabadus, Mierea Sabadus. GreenBiz Forum este un eveniment organizat de revista Biz in parteneriat cu Carpatcement Holding si Carrefour Romania.

Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/greenbiz. Pentru detalii, inscrieri si acreditari de presa, va rugam sa ne contactati la adresa de mail gabriela.matei@revistabiz.ro.

Taguri: revista biz
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/biz-age/potential-major-pentru-produsele-bio-in-2013