Revolutia retailului inteligent

BUCURESTI - 27 februarie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, HoReCa, Retail, Internet

Schimbarile din mintea consumatorilor si comportamenul de cumparare se produc inainte ca retailerii sa-si dea seama. De aceea este nevoie de strategii de retail inteligent. Ca retailer trebuie sa cunosti bine piata si cumparatorii inainte ca ei sa-si schimbe comportamentul, inseamna sa fii cu un pas inaintea lor si sa-i surprinzi mereu.

Acestea sunt concluziile primei editii retail Revolution, eveniment organizat astazi, 27 februarie 2013, de revista Biz impreuna cu Unlock Market Research si in parteneriat cu Carrefour, Schoenherr Romania si Ampro Design.

Daca in perioadele cand economia merge bine functioneaza povestile frumoase si mesajele emotionale, care-i ghideaza pe oameni sa urmeze un crez, in perioadele de criza, consumatorii sunt “manati de ratiune”si pentru ei conteaza dovezile derivate din fapte. In 2013 campul de lupta se muta din fata televizorului in fata raftului, in magazin, sau in fata ecranului de computer.

"Ne mutam de la “sensibilitate” la “sens”. Acum trebuie sa facem lucuri si apoi sa spunem povesti. Atasamentul emotional conteaza, insa in momentul de fata cel mai bine functioneaza pedala care “ajuta” mai mult consumatorii. Acum, in retail, se fac alegeri foarte pragmatice" a spus la eveniment Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research care a vorbit despre noua paradigma in consum si pasii care ar trebui facuti pentru un retail inteligent.

La eveniment au participat lideri ai industriei, persoane de  decizie dar si  specialisti in marketing si advertising din cadrul marilor branduri prezente pe piata din Romania.

Intre speakerii la eveniment s-au numarat: Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research , Irinel Ionescu, Creative Partner, AMPRO Design, Simona Chirica, Partener, Schoenherr, Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X, Nicoleta Scarlat, Manager vanzari, Eisberg Romania, Ana Maria Olaru, Strategic Planner, Cohn and Jansen JWT, Mihnea Radulescu, Senior Project Manager, Roland Berger Strategy Consultants, Andreea Vrabie Innovation & Trend Specialist, Unlock Market Research.

Despre Unlock Market Research

Unlock Market Research este o companie de cercetare de piata din Romania formata dintr-o echipa de 23 de profesionisti, specializati in sociologie, statistica-matematica si marketing.

Serviciile Unlock Market Research includ designul si desfasurarea de studii de cercetare calitative si cantitative pentru obiective specifice strategice de brand si categorie: pozitionare de brand, planificare de portofoliu, audit de brand, extensii de brand, comunicare de brand, segmentare motivationala, segmentare pe baza ocaziilor de consum, generare de insight, determinarea performantei ambalajelor sau produselor, precum si ateliere explorative pentru generarea de insight-uri, pozitionare sau dezvoltare de concept de produs sau de comunicare.

Incepand cu 2011, Unlock opereaza prin parteneri in Europa Centrala si de Est, oferind clientilor sai suport regional.

Unlock a fost si prima companie de cercetare cu capital 100% romanesc care a participat ca expozant la cel mai mare targ de cercetare de piata si marketing din Europa – Insight Show, in 2011 (Londra).

www.unlock-research.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/biz-age/revolutia-retailului-inteligent