Cine mai investeste in sectorul energetic roman?

BUCURESTI - 20 octombrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Business Review organizeaza cel de-al doilea eveniment din seria dedicata energiei, cu tema “Focus pe Energia Electrica – nevoia de investii in sectorul energetic roman”, care urmareste sa ofere o perspectiva realista asupra oportunitatilor de investii in acest sector. Evenimentul va avea loc in data de 28 octombrie 2010 la Howard Johnson Grand Plaza Hotel Bucuresti.

In lipsa banilor si dependenta de infuziile de bani de la institutiile internationale financiare, Romania se afla din nou la o rascruce si nu isi permite sa investeasca in proiecte energetice importante. Forumul organizat de Business Review se concentreaza asupra nevoilor de investitii si modalitatilor de finantare in sectorul energetic, oferind o perspectiva realista asupra pietei si oportunitatilor oferite in aceasta perioada.

In cadrul sesiunii principale vor fi abordate subiecte precum impactul fuziunii a doua companii nationale producatoare de energie, noul status al procesului de unificare, precum si Romania ca exportator de electricitate in Sud Estul Europei si cum se poate ajunge la acest statut; Aplicarea standardelor europene de mediu si impactul lor asupra companiilor locale producatoare si transportatoare de energie; Strategia dezvoltarii retelelor de infrastructura pentru noi proiecte (Transelectrica); Cele mai noi initiative care influenteaza sectorul energetic in Romania si altele.

Vor dezbate aceste probleme specialisti precum Dana DUICA,Executive Director, RWEA, Dan PREOTESCU, Director, Network Planning Division, Transelectrica, David NICHOLL, Country Manager, Schneider Electric, Razvan GRECU, Senior Energy Analyst, Candole Partners, Dan Catalin STANCU, Business Development Director- E.ON Romania, Valeriu BINIG, Director | Financial Advisory s.a.

Forumul isi propune sa identifice statusul dezvoltarii sectorului energetic, sa ofere mediul pentru o dezbatere asupra strategiei sectoriale, dezvoltarii infrastructurii si aplicarii standardelor UE de mediu, precum si ocazia de networking intre furnizori si beneficiari de servicii specifice acestui sector, dar si intre potentiali parteneri la investitii.

Despre Bloc - Notes Media S.R.L/ Business Review

Detalii despre eveniment si program sunt disponibile pe www.business-review.ro/events

Pentru mai multe detalii despre program si participare, contactati Adina Milea, Marketing Manager Business Review.