Cutia automata – tot ce trebuie sa stii despre cutia automata !

BUCURESTI - 20 octombrie 2017

Comunicat tip General in Auto

Cutia automată modernă este de departe cea mai complicată componentă mecanică din automobilul de astăzi.

.

.

Cutia automată modernă este de departe cea mai complicată componentă mecanică din automobilul de astăzi. Cutiile automate conțin sisteme mecanice, sisteme hidraulice, sisteme electrice și comenzi ale computerului, toate lucrând împreună într-o armonie perfectă, care devine practic neobservată până când există o problemă.

Acest articol vă va ajuta să înțelegeți conceptele din spatele a ceea ce se întâmplă în interiorul acestor minuni tehnologice și ce se întâmplă în repararea acestora atunci când eșuează.

Componentele cutiei automate descriu principiile generale din spatele fiecărui sistem în termeni simpli, pentru a vă ajuta să înțelegeți cum funcționează o transmisie automată.

Observarea problemelor înainte de a se agrava arată ce trebuie să încerce pentru a preveni ca o problemă minoră să devină majoră.

Reparațiile cutiei automate descriu tipurile de reparații care se efectuează în mod obișnuit la transmisii, de la ajustări minore la revizii complete.

 Ce este o cutie automata?

Cutia automata este un dispozitiv care este conectat la partea din spate a motorului și trimite puterea de la motor la roțile motoare. Un motor de motor funcționează la maximum la o anumită gamă de RPM (revoluții pe minut) și este sarcina transmisiei să se asigure că puterea este livrată pe roți, menținând motorul în acel interval. Acesta face acest lucru prin combinații diferite de unelte.

În prima treaptă de viteză, motorul se transformă mult mai repede în raport cu roțile motoare, în timp ce la viteze mari motorul se pliază, chiar dacă mașina depășește 70 MPH. Pe lângă diferitele trepte de viteză, o transmisie are și o poziție neutră, care deconectează motorul de roțile motoare și inversează, ceea ce face ca roțile motoare să se rotească în direcția opusă, permițându-vă să faceți o copie de rezervă. În cele din urmă, există poziția Park.

În această poziție, un mecanism de zăvorâre (nu spre deosebire de o încuietoare pe o ușă) este introdus într-un orificiu al arborelui de ieșire pentru a bloca roțile motoare și a le împiedica să se rotească, împiedicând astfel rularea vehiculului.

Există două tipuri de cutii automate bazate pe faptul că autovehiculul are tracțiune pe spate sau tracțiune pe față.

Pe o mașină cu tracțiune spate, debitul de putere pe o mașină cu tracțiune pe spate, transmisia este de obicei montată pe partea din spate a motorului și este situată sub centrul plăcii de podea alături de poziția pedalei de gaz. Un arbore de antrenare conectează partea din spate a transmisiei la transmisia finală care este amplasată pe puntea spate și este utilizată pentru a trimite puterea roților din spate.

Puterea fluxului pe acest sistem este simplă și directă mergând de la motor, prin convertorul de cuplu, apoi prin transmisie și arborele de antrenare până când ajunge la unitatea finală unde este împărțită și trimisă pe cele două roți din spate.

 Pe o mașină cu tracțiune față, debitul de putere pe o mașină cu tracțiune față, transmisia este de obicei combinată cu unitatea finală pentru a forma ceea ce se numește o cutie de viteze. Motorul pe o mașină cu tracțiune față este de obicei montat lateral în mașină, cu cutia de viteze ascunsă sub el pe partea laterală a motorului îndreptată spre spatele mașinii.

Osiile frontale sunt conectate direct la cutia de viteze și asigură alimentarea roților din față. În acest exemplu, puterea curge de la motor, prin convertizorul de cuplu la un lanț mare, care transmite puterea printr-o întoarcere de 180 de grade spre transmisia care se află de-a lungul motorului. De acolo, puterea este direcționată prin transmisie către unitatea finală unde este împărțită și trimisă pe cele două roți din față prin axele de antrenare.

 

 

Taguri: cutii automate