Blue Air introduce serviciul de check-in online

BUCURESTI - 29 iunie 2010

Comunicat tip General in Turism

Începând cu 1 iulie, pasagerii Blue Air pot realiza formalităţile de check-in prin Internet, cu până la 3 ore înainte de plecare. Acest serviciu gratuit a fost introdus iniţial pentru zborurile Blue Air cu plecare din Bucureşti, Sibiu şi Bacău.

Serviciul de check-in online este disponibil cu maxim 14 zile şi cu până la 3 ore înainte de plecare. Pasagerii trebuie să printeze apoi cardul de îmbarcare şi să se prezinte la aeroport cu 60, respectiv 90 de minute înainte de ora programată pentru decolare (60 de minute pentru pasagerii care călătoresc doar cu bagaj de mână şi 90 de minute pentru cei care au şi bagaj de cală).
„Prin introducerea serviciului de check-in online pentru toţi pasagerii noştri vom exclude stresul cozilor şi al aglomeraţiei din aeroport. Procesul este foarte simplu, include doar câţiva paşi care pot fi completaţi în câteva minute.”, declară Sherif Ussama, director general al Blue Air.
Pentru a încuraja folosirea serviciului de check-in online şi pentru a fluidiza traficul de pasageri din aeroport, Blue Air va introduce începând cu 1 iulie 2010 o taxa de check-in la aeroport. Pasagerii care optează pentru check-in în momentul rezervării, la agenţiile Blue Air şi partenere sau prin Call Center vor plăti 5 euro. Pentru check-in în aeroport (înainte de plecare) se percepe o taxă de 10 Euro. Această taxă se percepe doar pentru cursele pentru care pasagerii au opţiunea de check-in online (cursele cu plecare din Bucureşti, Sibiu şi Bacău).

Despre Blue Air

Despre Blue Air

Blue Air, singura companie de smart flying cu capital 100% privat românesc, este autorizată să efectueze zboruri regulate interne şi internaţionale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere şi transporturi cargo.

În prezent, Blue Air operează 15 aeronave: 11 avioane Boeing 737 şi patru aparate SAAB 340. Flota Boeing 737 numără: trei aeronave seria 737 – 300, două aeronave seria 737 – 400, o aeronavă seria 737-500 şi cinci aeronave 737 – 800 Next Generation, cu capacităţi între 126 şi 189 de locuri. Cele patru avioane SAAB 340 au o capacitate de 33 de locuri fiecare.

Compania a semnat în 2008 contracte pentru achiziţionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (două aeronave din seria 800 şi trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air.

În 2009, Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor şi Scriitorilor de Turism (FIJET) a acordat companiei Blue Air premiul Mărul de Aur, una dintre cele mai renumite distincţii în materie de turism. În fiecare an, FIJET oferă premiul Mărul de Aur acelor ţări, oraşe sau organizaţii care au avut o contribuţie marcantă la promovarea turismului şi a domeniilor conexe. Pentru România, celelalte două premii „Marul de Aur” s-au dus către Zona Ecoturistică Mărginimea Sibiului şi respectiv către Rezervaţia Biosferei Delta Dunării.

Pentru anul 2009, compania Blue Air a inregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 140 de milioane de Euro şi peste 1,7 milioane de pasageri.

florentina.ivan@blue-air.ro
info@blue-air.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blue-air/blue-air-introduce-serviciul-de-check-in-online