CONFERINȚĂ DE PRESĂ - Restaurarea şi consolidarea Muzeului Ceasului „Nicolae Simache“ din Ploiești

Ploiesti - 1 septembrie 2015

Comunicat tip General in Administratie Publica, Educatie / Cultura, Turism

Blue Film Production, în parteneriat cu Unitatea administrativ-teritorială Județul Prahova, are plăcerea de a vă invita miercuri, 9 septembrie 2015, începând cu ora 11.00, la conferința de presă organizată cu ocazia finalizării proiectului - Restaurarea şi consolidarea Muzeului Ceasului „Nicolae Simache“ din Ploiești, județul Prahova, cod SMIS 38846, finanțat prin Programul Operațional Regional 2007 - 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul de intervenţie 1.1. „Planuri integrate de dezvoltare urbană”, Sub-domeniul: Poli de creştere.

Muzeul Ceasului Ploiesti, inainte de restaurare si consolidare

Muzeul Ceasului Ploiesti, inainte de restaurare si consolidare

Proiectul a avut ca obiectiv principal restaurarea și consolidarea Muzeului Ceasului „Nicolae Simache“ din Ploiești, un adevărat monument de arhitectură de importanţă naţională şi universală, precum și punerea în valoare a vestigiului istoric, restaurat la standarde europene. Timp de 39 de luni, lucrările de restaurare, consolidare, recompartimentare, transformare parţială pod în mansardă, precum şi refacere împrejmuire imobil, s-au realizat cu cea mai mare atenție pentru recuperarea întregului repertoriul de finisaje şi decoraţiuni, redându-se în acest fel edificiului valoarea arhitecturală originală. 

Valoarea totală a proiectului

5.005.298.73 lei

Valoarea asistenţei financiare nerambursabile (FEDR şi Buget naţional)

3.696.964,29 lei

Contribuţia proprie a Consiliului Judeţean Prahova

368.608.60 lei

Valoarea TVA

939.725.84 lei

Prin realizarea acestui proiect, se preconizează extinderea turismului cultural local şi regional, demers ce va oferi posibilitatea autorităţilor publice locale de a dezvolta activităţi culturale similare altor destinaţii din Europa, dar și promovarea muzeului pe plan internaţional, la standardele impuse de Uniunea Europeană.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea numărului de vizitatori la 36.562 persoane în primul an de exploatare, precum și menţinerea celor 10 locuri de muncă necesare valorificării obiectivului de patrimoniu.

Beneficiarii direcți ai proiectului sunt turiştii de week-end - atracţia principală a acestui segment de piaţă fiind reprezentată de vizitarea obiectivelor istorice, culturale şi naturale aferente zonei vizate, turiştii străini - interesaţi de tradiţiile locale şi de patrimoniul cultural naţional şi local, dar și turiştii rezidenţi - care beneficiază direct de obiectivele istorice, culturale şi naturale locale, precum și angajaţii permanenţi ai Muzeului Ceasului, care vor lucra într-un cadru modern şi funcţional.

La nivel de sustenabilitate a proiectului, la finalul implementării proiectului, administrarea investiţiei va fi realizată de către Muzeul Judeţean de Istorie şi Arheologie Prahova, în condiţii optime, asigurând prin bugetul judeţului Prahova, anual, sumele necesare tuturor cheltuielilor de întreţinere, operare, personal, aferente obiectivului de investiţii care face obiectul finanţării.

Mai multe informații despre proiect puteți afla pe: http://www.muzeul-ceasului.ro/.

Evenimentul va avea loc la sediul Consiliului Județean Prahova din Ploiești, B-dul Republicii, Nr. 2-4, Palatul Administrativ, în sala de 200 de locuri.

Vă rugăm să confirmați participarea dumneavoastră la eveniment printr-un mesaj la adresa de e-mail: anca.muresan@bluefilm.ro, în care să menționați numele dumneavoastră și organizația de presă pe care o reprezentați. Pentru detalii suplimentare: Anca Mureșan, organizator, mob: 0040 736 047 894.

Despre BLUE FILM PRODUCTION

Blue Film Production a fost înființată în 2009, de către Anca Mureșan, un realizator și producător film / tv din Constanța. Fiind un mic studio de producție film / video / tv, producțiile sunt înregistrate de obicei pe teren (la sediul partenerilor noștri) sau în studio. Blue Film a creat și dezvoltat conceptul de “smart-cross-media”, prin servicii de promovare - informare și publicitate, adaptate nevoilor clienților, în funcție de profilul acestora, de bugetul disponibil, dar și de specificul canalului de comunicare ales – print/presă scrisă, audio/radio, video/tv, online, outdoor sau multimedia. Prin “smart-cross-media”, se păstrează conceptul de identitate vizuală, indiferent de canalele de comunicare alese, pentru a avea costuri mai mici.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blue-film-production/conferin-a-de-presa-restaurarea-si-consolidarea-muzeului-ceasului-nicolae-simache-din-ploie-ti