Brand Leveraging

Definitie Brand Leveraging

Marirea razei de actiune a unui produs prin introducerea unor produse aditonale sub acelasi nume de marca, care are deja succes intr-o alta categorie. Se mai numeste si Product Leveraging, Brand Extension and Franchise Extension.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Brand Leveraging? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Brand Leveraging.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Brand Leveraging. Definitiile termenilor despre Brand Leveraging cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Brand Leveraging, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Brand Leveraging.