Brand Loyalty

Definitie Brand Loyalty

Masurarea gradului in care un consumator recunoaste, prefera si insista asupra unei anumite marci loialitatea fata de marca rezulta in urma unei satisfactii prelungite pe care consumatorul o are din partea unui produs si care il face sa cumpere produsul fara a se gandi prea mult asupra deciziei de cumparare. Vezi High-Involvement Products.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Brand Loyalty? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Brand Loyalty.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Brand Loyalty. Definitiile termenilor despre Brand Loyalty cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Brand Loyalty, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Brand Loyalty.